چهارشنبه 13 تیر 1403

اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم

اولین تله تئاتر البرز به نویسندگی و کارگردانی "حمیدرضا نعیم حسنی" با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین استانی در سالن ابن سینا تالار نژاد فلاح اکران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اولین تله تئاتر البرز به نویسندگی و کارگردانی "حمیدرضا نعیم حسنی" با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین استانی در سالن ابن سینا تالار نژاد فلاح اکران شد.

نویسنده و کارگردان این اثر در اکران تله تئاتر "عاشورایی دیگر" در جمع هنرمندان گفت: تئاتر مذهبی "عاشورایی دیگر" روایتگر شهادت طفلان مسلم، از سال 82 هر سال روی صحنه تئاتر استان البرز رفته و با استقبال خوب مخاطبان مواجهه شده است. حمیدرضا نعیم حسنی ادامه داد: تله تئاتر "عاشورایی دیگر" در شرایط کرونایی و به دلیل استقبال کار و پیشنهاد دوستان، با همکاری حوزه هنری استان و معاونت فرهنگی - ورزشی شهرداری کرج ساخته شد. وی افزود: این اثر در شبکه های اجتماعی و آپارات به اشتراک گذاشته شد و تاکنون بالای 2000 نفر بازدید داشته و استقبال مخاطبان و بازخوردهایشان عالی بوده است. این هنرمند استانی تصریح کرد: من 23 سال در استان البرز در زمینه نمایش کودک در حال فعالیت هستم و هر سال، سالی 100 تا 150 روز به صورت متوالی اجرای نمایش کودک داشته ام. نعیم حسنی گفت: هنرمندان نمایش، با عشق و علاقه در استان فعالیت می کنند و فقط حمایت های مسئولین است که می تواند مرهمی بر زخم های آنها باشد. این کارگردان ادامه داد: واقعا تاکنون از محمد جواد کاظمینی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و تیم ایشان جواب گرفتیم و واقعا درخواست هیچ هنرمندی را بدون جواب نمی گذارند و جا دارد همین جا از این عزیزان تشکر کنم. نعیم حسنی افزود: بضاعت مالی کشور به دلیل شرایط کرونایی دست خوش بسیاری از مشکلات شده، ولی اکنون گریبان بسیاری از هنرمندان را گرفته است و عملا بیکار شده اند ولی ما نخواستیم هنرمان را کنار بگذاریم زیرا نان مان از راه تئاتر در می آید. وی بیان کرد: با سخت ترین شرایط در استان البرز هنر تئاتر را شروع کردیم، اولین نمایش دفاع مقدسی استان را در سال 78 من در ایران کوچک روی صحنه بردم و توانستم با 12 نفر مخاطب تئاتر را اجرا کنم. این هنرمند تاکید کرد: 23 سال، سال های کمی نیست و من روی فرهنگ این شهر تاثیرگذار بودم و بعضا مهدکودک هایی بودند که موضوع را به ما می دادند و ما در زمینه آن موضوع تئاتر می نوشیتم و اجرا می کردیم و مربی مهد کودک می گفت با چندین روز و ساعت آموزش نتوانستیم این موضوع را بین کودکان نهادینه کنیم ولی شما با یک ساعت هنر نمایش این موضوع را در ذهن کودک نهادینه کردید. نعیم حسنی گفت: هنر در هر زمینه ای که وارد شود تاثیرگذار است زیرا به شدت و سریع با مخاطب ارتباط برقرار می کند. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اکران تله تئاتر"عاشورایی دیگر" برای اولین بار در البرز، موفقیت بزرگی است و این موفقیت را مرهون حمایت های مسئولین و داشتن دوستان خوب و هنرمندم می دانم؛ امیدورایم این حرکت در استان ادامه پیدا کند و شاهد تله تئاترهای دیگری در ایران کوچک باشیم. در ادامه عکس های مربوط به اکران این تله تئاتر را می بینید: انتهای پیام /
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 2
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 3
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 4
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 5
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 6
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 7
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 8
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 9
اولین تله تئاتر در البرز اکران شد / کارگردان اثر: با هنر تئاتر روی فرهنگ مردم اثر گذاشتم 10