دوشنبه 26 شهریور 1403

اولین واکنش بهترین والیبالیست دنیا به حضور در ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین واکنش بهترین والیبالیست دنیا به حضور در ایران

دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی گفت: من از هر فرصتی برای سفر و والیبال بازی کردن و یادگیری از دیگران استفاده می‌کنم.

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت شناخته شده ترین ستاره والیبال دنیا که به عنوان بازیکن تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده کشور اندونزی در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور دارد، اظهار کرد: پیش از این در این مسابقات حضور داشتم. یک تورنمنت خوب با جو بسیار عالی است.

وی ادامه داد: دو سال قبل با تیم پیکان در این رقابت‌ها حضور داشتم و این بار برای اندونزی بازی می‌کنم. قاعدتا همه تماشاگران با من همراه نیستند اما مطمئنم سالن پر از تماشاگر خواهد شد و جو بسیار خوب و فوق العاده ای حاکم می‌شود. این یک اتفاق خوب برای والیبال است. هر جام یا مدالی برای شخص من خیلی حائز اهمیت است و برای آن سخت تلاش خواهم کرد.

انگاپت در مورد شرایط تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی توضیح داد: خیلی درمورد وضعیت تیم چیزی نمی‌دانم اما جو بسیار خوبی داریم. تازه دیروز باهم آشنا شدیم و همگی برای مدال می‌جنگیم.

وی در مورد یزد و کشور ایران گفت: در مورد شهر یزد هنوز چیز زیادی نمیدانم و هربار تنها به تهران سفر کردم اما میدانم در ایران طرفداران زیادی دارم و همیشه برای من حضور در ایران خوشایند خواهد بود.

دریافت کننده قدرتی فرانسوی تیم اندونزی در پاسخ به این پرسش که اخیرا در المپیک پاریس قهرمان شده و آیا هدف مشخصی برای حضور در این تورنمنت دارد، عنوان کرد: من از هر فرصتی برای سفر و والیبال بازی کردن و یادگیری از دیگران استفاده می‌کنم و برایم اهمیت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدتی بازی نکردم و این فرصت خوبی است تا بازی کنم و در شرایط خوبی قرار داشته باشم. قطعا کسب پیروزی جزو مهم‌ترین اهداف من هست و همیشه برایش تلاش می‌کنم.