یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن 4 پهپاد یمنی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیسی در گزارشی به موضوع اخطار ایران به شرکای منطقه‌ای و آمریکا پیش از پاسخ‌تلافی‌جویانه شنبه‌شب خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی پرداخته و مطرح کرد که آمریکا مدعی شده است برخلاف اظهارات ایران، پیش از این حمله از آن بی‌اطلاع بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام ارشد امریکا به مطلع بودن درباره عملیات ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد. یک مقام ارشد امریکا به مطلع بودن درباره عملیات ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، یک رسانه انگلیسی در گزارشی به موضوع اخطار ایران به شرکای منطقه‌ای و آمریکا پیش از پاسخ‌تلافی‌جویانه شنبه‌شب خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی پرداخته و مطرح کرد که آمریکا مدعی شده است برخلاف اظهارات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا اظهارات وزیر امور خارجه ایران را رد کرده و گفت که واشنگتن از طریق سوئیس با ایران در ارتباط بود اما 72 ساعت پیش از این حمله اخطاری دریافت نکرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه ای نوشت: با توجه به اشاعه اخبار جعلی توسط رسانه های معاند مبنی بر بی ثمر بودن اقدامات موثر ایران، مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از توسعه جنگ در منطقه استقبال نمی‌کند، افزود: اقدام شب گذشته در چارچوب ماده 51 منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی در برابر تجاوز مسلحانه خارجی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه گفت که محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معناست که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان گفت که هیچ هدف غیرنظامی در پاسخ خود تعریف نکردیم و نیروهای ما مکان اقتصادی و جمعیتی را هدف قرار ندادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی ایران با صراحت هرچه تمام، قبل و حین عملیات اعلام کرد، هرنوع واکنش رژیم صهیونیستی را، تجاوزی دیگر تلقی کرده و با تهاجم سنگین‌تر پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد کلاهبرداری‌های مالی تقریباً بی‌پایان است، اما این رقم زمانی افزایش پیدا کرد که ارزهای دیجیتال یا رمزارزها نیز وارد عرصه شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های مختلف در قالب تصویر و جمله به این عملیات واکنش نشان دادند. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از کانال‌های خبری مدعی شدند که ایران از چند جهت و با شلیک بیش از 100 پهپاد در حال حمله اسرائیل است.