یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت. کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

صادرات اسرائیل در سال گذشته (2023) دچار یک بحران و کاهش 6 درصدی شد، اما پنج کشور عربی با ثبت رشد قابل‌توجه صادرات اسرائیل در همان سال، تجارت خارجی اسرائیل را نجات دادند؛ امری که به اسرائیل اجازه داد تا از کاهش شدیدتر حجم صادرات خود اجتناب کند. در میان این پنج کشور، مراکش با 128 درصد رشد صادرات از اسرائیل در رتبه نخست قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطالعه‌ای که در مجله هاروارد بیزینس چاپ شد، نشان می‌دهد که نفوذ به حفره‌های امنیتی داده‌های دیجیتال در ایالات متحده به «بالاترین سقف تاریخی» خود رسیده و در سه فصل اول از سال 2023 نسبت به سال قبل از آن با 20 درصد رشد مواجه بوده است. این شرایط برای سراسر جهان نیز مشابه بوده است، اما رخنه‌های سایبری به طور ویژه بر کشور‌هایی همچون بریتانیا، استرالیا...

خبرگزاری تسنیم

مجرمان سایبری دائماً روش‌های جدیدی برای نفوذ به سیستم‌ها، سرقت اطلاعات و انتشار بدافزار ابداع می‌کنند. به عبارتی، پیچیدگی و پویایی تهدیدات سایبری روز به روز در حال افزایش است. در این گزارش، 10 کشور قدرتمند و ضعیف در حوزه امنیت سایبری معرفی خواهند شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش خبرگزاری وابسته به حکومت کره شمالی مقام شماره سه در حزب کمونیست چین به این کشور سفر کرده و با برگزاری مذاکرات با هدف تقویت همکاری دو کشور، بالاترین نشست پنج سال اخیر بین پکن و پیونگ یانگ را برگزار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا از ایران درخواست کرد که به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه پاسخ ندهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در یک مداخله جویی آشکار و در حمایت از اسرائیل، از ایران خواست که به حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه پاسخ ندهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل و فرمانده سنتکام در مورد آمادگی برای حمله احتمالی ایران به اسرائیل گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، اسرائیل به اندازه کافی برای کمک رسانی به غزه تلاش نمی کند.

وب‌گاه عصر ایران

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی درباره پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه، بار دیگر با حمایت از این رژیم و در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: ایالات متحده آمریکا متعهد به امنیت اسرائیل و کمک به آن در دفاع از خود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 به ایتالیا سفر می‌کند. این نشست با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه برگزار می‌شود.