چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: با تاکید بر اینکه نمی خواهیم شاهد تشدید درگیری میان تهران - تل آویو باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم.، گفت: برای همه روشن کرده ایم که می خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم، نمی خواهیم تشدید بیشتر درگیری را ببینیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات رونمایی از سلاح جدید و مرگبار ابرموشک هایپرسونیک ایران اعلام شد. شعاع بُرد موشک های بالستیک ایران مشخص شد شعاع بُرد موشک هاپیرسونیک ایران علاوه بر تمامی نقاط اسرائیل و پایگاه های ایالات متحده آمریکا در منطقه از بخش های غربی چین گرفته تا شرق اروپا گسترده شده است. چندی پیش، برد «موشک فتاح»، 1400 کیلومتر ات که توانایی اجرای مانور داخل و خارج جو و سرعت بیش از 14 ماخ (حدود 15 هزار...

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در پی پاسخ ایران با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق» علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد، گفت: «به دنبال جنگ با ایران نیستیم.»

خبرگزاری دانشجو

«جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد، گفت: «به دنبال جنگ با ایران نیستیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن 4 پهپاد یمنی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا دو روز پس از عملیات نظامی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت: مصمم هستیم از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا گفت: مصمم هستیم از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن 4 پهپاد یمنی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیسی در گزارشی به موضوع اخطار ایران به شرکای منطقه‌ای و آمریکا پیش از پاسخ‌تلافی‌جویانه شنبه‌شب خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی پرداخته و مطرح کرد که آمریکا مدعی شده است برخلاف اظهارات ایران، پیش از این حمله از آن بی‌اطلاع بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام ارشد امریکا به مطلع بودن درباره عملیات ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد. یک مقام ارشد امریکا به مطلع بودن درباره عملیات ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، یک رسانه انگلیسی در گزارشی به موضوع اخطار ایران به شرکای منطقه‌ای و آمریکا پیش از پاسخ‌تلافی‌جویانه شنبه‌شب خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی پرداخته و مطرح کرد که آمریکا مدعی شده است برخلاف اظهارات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا اظهارات وزیر امور خارجه ایران را رد کرده و گفت که واشنگتن از طریق سوئیس با ایران در ارتباط بود اما 72 ساعت پیش از این حمله اخطاری دریافت نکرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند.