شنبه 1 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در روسیه با اشاره به موج انزجار جهانی از جنایات اسرائیل گفت: امروز نه تنها ملت‌های مسلمان، بلکه مسیحیان آزاده جهان نیز در کنار ملت فلسطین هستند و به جنایات تل‌آویو در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای جهان اعتراض دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای اینکه با وضعیت قانونی ارزهای دیجیتال در ایران آشنا شویم، لازم است روند قانون‌گذاری بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ایران را از ابتدا مرور کرده و مهم‌ترین مصوبات قانونی این حوزه را بررسی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه الف

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت که با شکست راهبردی اسرائیل و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن با بنیامین نتانیاهو در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه امروز پنجشنبه به وقت محلی با یکدیگر گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه امروز با یکدیگر گفتگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا و نامزد دور جدید انتخابات، مهاجران غیرقانونی را «حیوان» توصیف کرد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از روسیا الیوم، وی همچنین گفت که انتخابات 2024 «نبرد نهایی» برای آمریکا است. این نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری در سخنرانی خود در میشیگان به جزئیات چندین پرونده جنایی مربوط به مظنونانی که به طور غیرقانونی در ایالات متحده هستند اشاره کرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوانین و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در ایران و جهان موضوع مهمی است که برای ورود به این بازار، بد نیست اطلاعاتی از آن داشته باشیم. قوانین و مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در ایران و جهان موضوع مهمی است که برای ورود به این بازار، بد نیست اطلاعاتی از آن داشته باشیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ دانستن اینکه چه فعالیت‌هایی در زمینه ارزهای دیجیتال غیرقانونی در نظر گرفته می‌شود، به فعالان این...

خبرگزاری تسنیم

احمد زارعان در یادداشتی به بررسی افزایش سطح مخالفت‌های بین‌المللی با رژیم غاصب پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند. به گزارش عرشه آنلاین، متن این بیانیه بدین شرح است:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد و تصریح کرد آرمان فلسطین به نماد وحدت بشریت از هر نژاد و دین و آیین در سراسر جهان تبدیل شده است. در این بیانیه آمده است: «در سالگرد ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه تمامی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان جهان را به وحدت برای مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حمایت قاطعانه از ملت مظلوم فلسطین فرا خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا در واکنش به انتقام ایران در حمله به کنسولگری خود در دمشق سوریه اعلام کرد: به ایران پیام دادیم به نیروها و پایگاه‌های ما حمله نکند آمریکا در واکنش به انتقام ایران در حمله به کنسولگری خود در دمشق سوریه اعلام کرد: به ایران پیام دادیم به نیروها و پایگاه‌های ما حمله نکند به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن به تهران پیام داده است که در حمله به کنسولگری...