جمعه 21 اردیبهشت 1403

ایران از نرم افزارهای غیر بومی موبایلی بی نیاز شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ایران از نرم افزارهای غیر بومی موبایلی بی نیاز شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا سلاجقه مدیرعامل شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با بیان این‌که رویکرد ایده محور را در پیش گرفته‌ایم، عنوان کرد: حوزه کلی فعالیت این شرکت خلاق طراحی نرم‌افزار و بازی‌های فکری و موبایلی است و بر روی ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به محصول را دارند سرمایه‌گذاری صورت انجام می‌دهیم.

ساخت بیش از 10 بازی موبایلی

از محصولاتی که تاکنون توسط این شرکت خلاق طراحی شده می‌توان به نرم‌افزار بیلبورد که یک فروشگاه ساز آنلاین است و نرم‌افزار شهر الکترونیک گردشگری که در حوزه گردشگری استان کرمان و با همکاری استانداری کرمان طراحی شده اشاره کرد.

نرم‌افزار تبلیغاتی نیز در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی طراحی شده است؛ همچنین تاکنون بیش از 10 بازی موبایلی ساخته شده و در حوزه بازی فکری رومیزی می‌توان به بازی نبرد اشاره کرد.

ورود به بازارهای خارجی

شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا با اشاره به اینکه برای تعداد 15 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، گفت: مبنای شرکت‌های خلاق، ایده محوری است و این شرکت‌ها با سرمایه تفکر، دانش و خلاقیت باعث رشد و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شوند.

چشم‌انداز پیش رو شرکت خلاق ایده اندیشان ارس دیبا سرمایه‌گذاری در حوزه طراحی و ساخت چندین بازی فکری و موبایلی و انتشار آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی با حمایت و راهبری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دانش بنیان

نرم افزاز موبایلی نرم افزا بومی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
ایران از نرم افزارهای غیر بومی موبایلی بی نیاز شد 2
ایران از نرم افزارهای غیر بومی موبایلی بی نیاز شد 3