دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری دانشجو

نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل مزار شهید گمنام افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازدید از برج میلاد فردا به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت رضا (ع) برای تمام شهروندان رایگان خواهد بود.

وب‌گاه الف

بهادری جهرمی گفت: قانون اساسی کشورمان متولی امور داخلی مجلس را مشخص کرده که در صلاحیت خود نمایندگان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه تعطیلی شنبه با استدلال اینکه از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم اصلا قابل پذیرش نیست، گفت: اکثریت قاطع مردم در ایران ارتباط اقتصادی با خارج از کشور ندارند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت فروش شکر تصفیه شده بسته بندی یک کیلوگرمی49500 تومان برای مصرف کننده نهایی و به صورت فله 42500 تومان اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، وضعیت شرکت‌های بورسی را در فروردین‌ماه مورد بررسی قرار داده است. این گزارش به تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در بازار بورس تهران در طول ماه فروردین پرداخته است. در این گزارش، مرکز پژوهش‌های مجلس به بررسی و ارائه تحلیل‌های جامع درباره وضعیت شرکت‌های بورسی در آغاز سال مالی جدید پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام شرکت تیغه های صنعتی تفتان، شرکت دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نامه ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور نوشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هاشمی شنبه شب در آیین رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی، بیان کرد: قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای بوده که باعث ایجاد شور و رونق فرهنگی در استان شده است. وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری، امروز یک حرکت موثر فرهنگی نیازمند حرکت قرارگاهی و همدلانه است، گفت: خوشبختانه امروز نگاه عدالت‌محور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکوایران: امروز شاخص بورس بیش از 62 هزار واحد سقوط کرد که بزرگترین ریزش شاخص در یک سال گذشته از خرداد 1402 به این سو است. ناظران علت اصلی ریزش را بند س تبصره 6 قانون بودجه و نیز دستورالعمل تعیین نرخ خوراک صنایع می‌دانند. به ویژه آنکه شرکت پالایش نفت بندرعباس در گزارش مالی خود اعلام کاهش سود کرد. اتفاقی که پس از اثر ریزشی بر بازار سهام، منجر به گزارش اصلاحیه شبندر و نامه رییس سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم مقام شرکت تیغه های صنعتی تفتان، شرکت دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نامه ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از ظهر سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد.