پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه ورزش سه

بیژن و پیام حیدری دو داور فعال فوتبال ایران هستند که در مجموع 27 مرتبه در لیگ برتر سوت زده‌اند، که از این 14 مرتبه قرعه قضاوت‌شان به 4 تیمی مدعی و پر هوادار لیگ برتر خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت گوجه‌فرنگی از هفته آینده و پیاز از ماه آینده کاهش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس کمیسیون تلفیق بودجه در مورد جدول 14 لایحه بودجه 1403 گفت: به دلیل اینکه توازن به هم نخورد تغییراتی در این جدول ایجاد نکردیم با همین کیفیت کار را به دولت سپردیم که دولت خود بتواند هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (11 اردیبهشت) با جدول شماره 14 لایحه بودجه سال 1403 «منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها» موافقت کردند. در نشست علنی امروز (سه شنبه...

وب‌گاه مشرق نیوز

معافیت مشمولان بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود، از قانون بودجه هفتم حذف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نوبت اول آزمون سراسری 1403 برای داوطلبان شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی که به دلیل سیل نتوانستند در این آزمون شرکت کنند، جمعه آینده (21 اردیبهشت) باردیگر برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که پیش از این شرکت راه آهن اعلام کرده بود که از سوم اردیبهشت ماه اقدام به اعزام 10 واگن به مرز شمتیغ برای حمل بار‌های ترانزیتی در مرز ترکیه و افغانستان کرده و منتظر مجوز گمرک است، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال، به طور رسمی از اعلام فروش سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد. در نامه بازیان آمده است: به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال...

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران با بسیاری از کشورهای همسایه توافقنامه‌های ترجیحی و آزاد دارد که به توسعه روابط تجاری و اقتصادی و بازارهای صادراتی کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه تربیت مدرس تهران عصر امروز (سه شنبه) میزبان برگزاری نخستین همایش اعزام دانشجویان به عمره مفرده با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم انقلاب در دانشگاه ها، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بود.