دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مردم خواستند که برای سلامتی رئیس دولت سیزدهم دعا کنند.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: یکی دیگر از مدیران سابق شرکت عمران پرند به اتهام فساد مالی و ارتشاء دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم شهرداری گرگان در بازی دوم از سری فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش بالگرد اورژانس در فرودگاه مهرآباد در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: بالگرد اورژانس تبریز در منطقه ورزقان در حالت استندبای قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان

دادستانی تهران با توجه به اتفاقات اخیر در بازار فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، به عنوان مدعی العموم و از بابت پیگیری حقوق عامه به این موضوع ورود کرد و برهمین اساس جلسه‌ای صبح امروز یکشنبه (30 اردیبهشت 1403) با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران و اعضای هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر برگزار شد و معاون دادستان پای صحبت‌های اعضا نشست تا به رفع مشکلات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعتصاب طلافروشان با معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران، برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه تجسس و نجات بالگرد سانحه دیده حامل رئیس‌جمهور، با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و متخصصان ذی‌ربط در فرودگاه تبریز در حال برگزاری است.

وب‌گاه عصر ایران

در جلسه‌ای با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران و اعضای هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، راهکارهای قانونی برای حل مشکلات و دغدغه‌های طلافروشان بررسی شد و مقرر شد ثبت سرمایه برای این صنف حذف و ثبت معامله به صورت روزانه انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای کشور با رویکرد پیشرفت و امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان «جام رسانه امید» امروز یکشنبه (30 اردیبهشت) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از صاحب‌نظران این حوزه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه تجسس و نجات بالگرد سانحه دیده حامل رئیس‌جمهور، با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و متخصصان ذی‌ربط در فرودگاه تبریز در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

هافبک برزیلی منچستریونایتد به انتقادات مطرح شده در مورد خودش واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس بنیاد ملی نخبگان از اثربخشی 98 درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری نخبگان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند بوکایو ساکا به شکلی غیرمنتظره مصدوم شده و به همین علت در لیست آرسنال برای بازی با اورتون حضور ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدحسن فصیح؛ معاون خدمات شهرداری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره انتشار خبری مبنی بر حضور شکارچیان سنجاب در بوستان چیتگر اظهار کرد: در فروردین ماه امسال پدر و پسری با در دست داشتن یک تفنگ بادی در بوستان اقدام به شکار دو سنجاب کرده بودند که در ادامه آن‌ها به دفتر حراست بوستان چیتگر ارجاع داده شدند.

وب‌گاه الف

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعتصاب طلافروشان با معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران، برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

وقتی همه چیز برای سفر من به تبریز آماده شد، شاه برای خداحافظی رسمی مرا به حضور پذیرفت و در این ملاقات نامه‌ای برای پادشاه انگلستان به من داد که در آن ضمن تعریف و ستایش از من و درخواست از پادشاهم برای التفات و عنایت به من اعلام کرده بود که هر فعل و انفعالی که از این به بعد قرار باشد میان انگلستان و ایران انجام شود در رابطه با منافع ایران می‌توانند نظر مرا بپرسند و آن را همچون نظر شاه...