پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، 12 اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد. شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، 11 اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان...

وب‌گاه گسترش

دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: تلاش برای حل مشکل مسکن کارگری و تلاش دولت برای حل مسئله مسکن کارگران، ارتباط و انگیزه دولت و کارگران را تقویت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال...

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، در مورد بی‌توجهی به درخواست طلافروش‌ها مبنی بر ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی - صنعتی بوده که برای سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه تسهیلات 500 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه تابناک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و قرار شد دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور تقسیمات استان تهران را یک آورده مهم دانست و گفت: این موضوع توسط دولت در دست بررسی است و مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود. وزیر کشور تقسیمات استان تهران را یک آورده مهم دانست و گفت: این موضوع توسط دولت در دست بررسی است و مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود. به گزارش عرشه آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در شورای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد 2.43 درصدی موالید در مادران 20 تا 24 سال خبر داد و گفت: در سال 1402 یک میلیون و 57 هزار و 959 نوزاد متولد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مطالبات حقوقی و قضایی 330 نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت. ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. با آغاز تحقیقات مشخص شد که متهم جزو اراذل و اوباش است و با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت این مرکز تجاری کرده و متواری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فروش دارو در بستر الکترونیک و فضای مجازی، یکی از مباحث مهم و چالش‌ساز حوزه سلامت است. برخی موافق و عده‌ای مخالف این نوع عرضه دارو هستند و هرکدام دلایل خود را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. به گزارش عرشه آنلاین، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

وب‌گاه تابناک

بهای طلا و انواع سکه امروز در بازار طلای تهران افزایش یافت.