یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

طالبان استخدام زنان در شرکت‌های خصوصی را ممنوع کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تعبیه و قرار دادن کیسه‌های شن و ماسه در خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است، گفت: در آزادراه قزوین به کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه ورزش سه

در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون آینده‌سازان بنیاد نخبگان با اشاره به ایجاد تغییراتی در امکان عضویت افراد مستعد در هسته‌های تأیید شده طرح "شهید احمدی‌روشن" گفت: انتظار می‌رود بالغ بر 2900 دانشجو طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و به‌کارگیری شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

میزان عیدی پاداش پایال سال کارمندان و بازنشستگان معادل 5هزار امتیاز تعیین شده است که با احتساب ضریب ریالی آن مبلغ عیدی به طور علی‌الحساب معادل یک میلیون و 675 هزار تومان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای سیاست‌گذاری علمی کنوانسیون مقابله با بیابان‌زایی سازمان ملل متحد در سال 2013 توسط کنفرانس دولت‌های عضو این کنوانسیون به منظور ارتباط با جامعه دانشگاهی و دریافت توصیه‌های علمی نمایندگان آنان برای تصمیم‌گیر‌ی‌های مجمع در رابطه با بیابان‌زایی، خشکسالی و تخریب اراضی شکل گرفته است. شورای سیاست‌گذاری علمی کنوانسیون مقابله با بیابان‌زایی سازمان...

خبرگزاری دانا

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با تاکید بر اینکه ایران آماده توافق است، گفت: متن توافق تقریبا آماده است و مسئله میان ایران و آژانس از نظر فنی به راحتی قابل حل است، ولی نیاز به تصمیم گیری سیاسی آمریکا دارد و بایستی دید که آیا واشنگتن اراده سیاسی برای این کار را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین محموله خودروهای وارداتی بامداد امروز قبل وارد بندرلنگه و تخلیه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر روز گذشته شنبه 3 دی موزه سینمای ایران میزبان هیاتی از کشور سوریه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: زمان حذف ارز 4200 تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز 4200 تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است. اگر درآمدهای دولت دلاری است باید دلاری خرج کند نه اینکه خود دولت در افزایش نرخ ارز برای جبران کسری بودجه نقش داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با صدور مجوز تاکسیرانی برای فعالیت 1200 دستگاه تاکسی زرد در فرودگاه امام خمینی، دیگر ممنوعیتی برای فعالیت تاکسی های اینترنتی در این فرودگاه وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: کسری بودجه با حمایت مجلس و سیاست‌های جدی دولت از 40 هزار میلیارد تومان به صفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرهیختگان نوشت: روز گذشته یک گروه هکری موسوم بهZZA نامه‌هایی را از سوی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت به وزارت ارتباطات منتشر کرد.