سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه الف

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که با ایجاد رعب و وحشت در محله گیشا اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: در زمینه تحول دیجیتال مقاومت‌هایی در بدنه بروکراسی وجود دارد که باید آن‌ها را رفع کنیم.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در حال حاضر استارت بازسازی زده شده و قراردادی با یکی از قهرمانان بنام رشته وزنه برداری که عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری هم هست و در این زمینه سررشته دارند، منعقد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک نویسنده و محقق گفت: موسیقی درمانی به صورت مکمل فرآیند درمانی برای کودکان پیشنهاد می‌شود و در بهبود علایم‌پرخاشگری و بی‌قراری حرکتی تاثیرگذار است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات گشت‌های میدانی خود را متوقف کرده و بنا شده امسال این کار به جهاد کشاورزی و اتاق‌های اصناف محول شود تا بازرسی از بازار را به ویژه در شب یلدا افزایش دهند.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن لوکادیا هم بدون اینکه رکورد آلن ویتل را بشکند، اردوی پرسپولیس را ترک کرد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه گفت: آماده اعتمادسازی و همکاری در همه ابعاد و سطوح با همسایگان در منطقه و حوزه خلیج فارس هستیم تا یکبار برای همیشه تفکر تامین امینت از خارج منطقه کنار رفته و با همیاری کشورهای منطقه امنیت پایداری در منطقه به وجود آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران با بیان اینکه ما امروز هم از توانمندی‌های بالایی برخورداریم ولی قصد تولید بمب اتم را نداریم، گفت: از نظر اعتقادی ما تولید بمب اتم را حرام می‌دانیم.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس اداره بهزیستی تربت‌حیدریه از راه اندازی نخستین سامانه خدمت رسانی به جامعه ناشنوایان در سطح کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه مجمع گفتگوی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر امروز خود به اردن برای شرکت در نشست بغداد 2 گفت: با استفاده از این فرصت در خصوص چالش‌های منطقه‌ای و بین المللی با رؤسای کشور‌های منطقه که دعوت شدند دیدگاه‌های خود را بیان خواهیم کرد. وی افزود: ما معتقد هستیم که نشست دوم عراق می‌تواند گام رو به...

خبرگزاری مهر

وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند، اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس گفت: برای کریستیانو احترام زیادی قائل هستم اما مسی برای من بهترین بازیکن تاریخ است. با این حال ستایش از لئو راهی برای انتقاد از کریستیانو نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دنیس مونکاد گفت: دولت آمریکا از کشور‌های اتحادیه اروپا و اوکراین به عنوان ابزاری برای هجمه علیه روسیه استفاده کرده است.