سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه گسترش

محمدرضا جعفریان؛ مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران گفت: مردم می‌دانند اگر پول‌های خود را تا پایان سال به صورت سپرده در بانک‌ها نگه دارند، حداقل 50 درصد ارزش پولشان پایین می‌آید؛ بنابراین چرا باید از سپرده‌های بانکی افراد سود گرفته شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: حمید فرخ نژاد به اندازه کافی نقش سپاهی و بسیجی و نیروی امنیتی برای جمهوری اسلامی بازی کرده و دستمزدهای میلیاردی گرفته! خونه ویلایی پاسداران و ماشین پورشه رو هم فروخته دلار کرده! سرتون کلاه نره...

خبرگزاری تسنیم

مرکز صدور مجوزهای پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمدید گواهینامه سالمندان توضیحاتی ارائه داد‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین 5 تا 8 کودک را اجیر کرده اند.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان بهمن ماه با دعوت از سه تیم خارجی و حضور سه تیم لیگ برتری ایران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می شود.

وب‌گاه الف

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه پژوهش‌های کاربردی نیاز امروز شهر تهران است، گفت: باید گره‌ها و چالش‌های موجود در شهر تهران شناسایی شود و برای آن طرح و ایده ارائه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، با اشاره به تصویب‌نامه هیات وزیران در مورد جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: این تصویب‌نامه به تازگی ابلاغ شده و کارهای اجرایی آن در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس با قوای محرکه جدید تا پایان امسال اجرایی می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه با سرعت در مسیر اجرای همکاری‌های 25 ساله پیش می‌رویم، اظهارداشت: از اینکه چینی‌ها نسبت به اصلاح خطای خود اقدام کرده‌اند، سپاس گزاریم.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال 10 پروژه به ارزش 450 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: 2 مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم. تعدادی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوءاستفاده کرده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 85 درصدی عملیات احداث فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ضمن اعلام تعطیلی یک هفته‌ای حوزه‌های علمیه به مناسبت ایام فاطمیه توصیه‌هایی را به مبلغان داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه با بیان اینکه همزمان به سفرش به اردن «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «انریکه مورا» قائم مقام وی نیز در این کشور حضور می‌یابند، گفت: تماس‌ها و گفتگوهای مسئول تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با آقای مورا و تماس های من و آقای بورل به طور جدی در جریان است.