یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارائه خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت از جمله مناسب‌سازی شغلی، هوشمندسازی و الکترونیکی‌کردن خدمات سازمان بهزیستی را راهبردهای اساسی وزارتخانه دانست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت گفت: دلیل بعضی عدم موفقیت‌ها در صنعت خودرو و برخی صنایع دیگر موجود نبودن راهبردهای بالادستی در حاکمیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: شهروندان می‌توانند بوسیله نوع برند و شناسه رهگیری مندرج بر روی کالا، اصالت گارانتی کالای خود را چک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران از برآورد 400 میلیارد تومانی خسارات به اموال شهر و مدیریت شهری در اغتشاشات اخیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفت در مدت کوتاهی که از تشکیل صندوق ملی مسکن گذشته، 6600 میلیارد تومان منابع مالی در آن تجمیع شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بر اساس برنامه پنجم توسعه برای کوچک سازی دولت قرار بر این شد تا برخی از وزارت خانه ها ادغام شوند. وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی یکی از وزارتخانه هایی بود که در لیست این ادغام سازی بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور اجرایی کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش‌های ناشنوایان ضمن تشریح اهدافش در پست جدید گفت: برقراری روابط بین‌الملل بین شورای المپیک آسیا و کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا نخستین اقدام من در این سمت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد بیکار شده که تصمیم داشت برای پولدار شدن به عنوان بادیگارد پاتوق قمارباز‌ها استخدام شود، مجبور به پذیرش شرط صاحبکارش شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس لیگ فوتبال آلمان از اقدامات دولت قطر برای جمع کردن حاشیه‌ها در جام جهانی حمایت کرد و نوشت: سخت‌گیری قطر در مواجه با برخی حاشیه‌ها موجب تمرکز بر روی ورزش فوتبال شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عماد افروغ گفت: همه جا از نقد درون گفتمانی یاد کرده و بیان کرده ام که جمهوری اسلامی مساوی با گفتمان انقلاب اسلامی نیست. سیاست های متناقض و متعارض با انقلاب اسلامی الی ماشاءالله در آن است.

وب‌گاه عصر ایران

حقوقی که خداوند برای آحاد شهروندان قرار داده و در کنار آن در قانون اساسی تکالیفی نیز برای مسئولان بیان شده است.