یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینتر با پیروزی پرگل برابر میزبان خود، به عنوان صدرنشین سری A در جدول باقی ماند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: النی کاپوچیانی سرمربی یونانی تیم ملی در مدت کوتاه، روی بازیکنان از لحاظ فنی تاثیر گذاشت و اگر به فعالیت خود ادامه دهد می‌تواند به روند موفقیت تیم ملی کمک کند.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قطعا با نفرات جدیدی که به تیم اضافه می‌شوند، در نیم فصل دوم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

تهران - ایرنا - مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال امید معتقد است مادامی‌که فوتبال ایران به سمت پشتوانه‌سازی و برنامه‌ریزی اصولی برای موفقیت نرود، حتی قهرمانی در آسیا هم نمی‌تواند دردی از ما دوا کند.

تهران - ایرنا - منچسترسیتی در شب بازگشت و درخشش ستاره بلژیکی خود موفق شد نیوکاسل را شکست دهد.

تهران - ایرنا - تیم ملی ازبکستان کار خود را در جام ملت‌های آسیا با تساوی مقابل سوریه شروع کرد.

شیراز - ایرنا - مربی تیم فوتبال زنان بندرانزلی و مدیر تیم ایساتیس کران فارس در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ایران به بیان نظرات خود پرداختند.

دوحه - ایرنا - بخش رسانه‌ای تیم ملی با تکذیب مصدومیت هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که او مشکلی برای بازی فرداشب با فلسطین ندارد.

تهران - ایرنا - با آغار تمرینات تیم فوتبال اینترمیامی برای فصل آینده، فوق‌ستاره آرژانتینی و ستاره اورگوئه‌ای به یاد روزهای بارسا، دوباره پس از هم‌تیمی شدن کنار هم تمرین می‌کنند.

تهران - ایرنا - تیم ملی ایران در حالی در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین می‌رود که با توجه به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، جو احساسی و حمایتی پررنگی بین هواداران و تیم‌های مختلف در قطر پشت سر این تیم وجود دارد؛ تیمی که سخت گل می‌خورد و خط دفاعی صخره‌مانندی دارد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آ. اس رم ایتالیا که به «آقای خاص» مشهور است، برای خود لقب تازه‌ای انتخاب کرد!

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرلورکوزن با برتری مقابل آگزبورگ جایگاه خود را در صدر جدول بوندسلیگا تثبیت کرد.

دوحه - ایرنا - آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با فلسطین در حضور چند دقیقه‌ای خبرنگاران ایرانی و خارجی در حالی برگزار شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی با انگیزه بالا آماده آغازی قدرتمند در جام ملت‌های آسیا هستند.

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های ملی فوتبال چین و تاجیکستان از گروه A جام ملت‌های آسیا با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

تهران - ایرنا - محمد رهبری با غلبه بر نماینده ایتالیا به جدول 64 نفره و اصلی مسابقات شمشیربازی گرندپری تونس راه یافت.

تهران - ایرنا - مهاجم باتجربه تیم ملی هندوراس با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به عضویت تراکتور تبریز در آمد.