یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر، تحت نظر مربی برزیل آغاز شد.

تهران - ایرنا - هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال با جدال مدعیان صدرنشینی آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - باشگاه پیکان هافبک سابق تیم فوتبال مس رفسنجان را به خدمت گرفت.

تهران - ایرنا - سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن که با این تیم عنوان قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد، در این دوره از رقابت‌ها، با ویتنام برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال چلسی با تک گل کول پالمر که از روی نقطه پنالتی زده شد برابر فولام به برتری دست یافت.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن به صحبت‌های سرمربی تیم باشگاهی‌اش یعنی لیورپول که گفته بود امیدوار است سامورایی‌ها زودتر از جام ملت‌ها حذف شوند، واکنش نشان داد!

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با وجود بازیکنانی از جمله طارمی و آزمون در خط حمله بی‌نظیر و عالی هستیم اما در ساختار دفاعی باید متمرکز و منسجم باشیم تا درگیر اتفاقات فوتبالی در جام‌ملت‌های آسیا نشویم.

تهران - ایرنا - مربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل‌محمدی مسئولیت فنی تیم برعهده وی گذاشته شده، جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت.

شیراز - ایرنا - تیم ایساتیس کران فارس در رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران در یک بازی پُر گل مقابل تیم زنان ملوان انزلی شکست خورد.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین با ابراز غرور از ادای سوگند بازیکنان در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های 2023 آسیا، گفت: به‌رغم جنگ جاری در نوار غزه، آماده حضور در مسابقات هستیم.

تهران - ایرنا - فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم ایران با عملکردی ضعیف به کار خود در مسابقات اوپن (آزاد) زاگرب پایان داد.

تهران - ایرنا - سازمان لیگ برنامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد و زمان رویارویی استقلال و پرسپولیس برابر حریفانشان در این مرحله مشخص شد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن با ابراز همدردی با مردم آسیب‌دیده در زلزله این کشور، گفت: برای دلگرمی مردم کشورمان به میدان می‌رویم و به خاطر آنها قهرمان می‌شویم.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال استرالیا کار خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری دو بر صفر مقابل هند آغاز کرد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان کشورمان در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی، گفت‌: ایران، فرزند ارشد اتحادیه جهانی کشتی است و همه می‌دانیم این رشته علاقه‌مندان زیادی در کشور ما دارد.

تهران - ایرنا - نشست مسئولین کمیته‌های فوتسال ایران و لبنان در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.