دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: برای موفقیت در جام ملت ها باید یکدل باشیم و شرایط ما بسیار سخت است.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در هجدهمین روز دی‌ماه به برنامه سرمربی استقلال در فصل نقل‌وانتقالات، افشای پشت پرده عجیب انصراف دو گزینه مشهور خارجی هدایت تیم ملی والیبال و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

تهران ایرنا - در حالی که رضا میرزایی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به بهبودی کامل دست پیدا کرده است، باید دید جواد نکونام برای وارد کردن نام وی به فهرست استقلال بر روی نام چه کسی قلم قرمز می‌کشد.

تهران - ایرنا - سعید مهری در حالی قراردادش را با باشگاه استقلال به صورت یکطرفه فسخ کرد که باشگاه با این فسخ مخالفت کرده به او وعده داده شده بود که مشکل قراردادش حل می‌شود.

اصفهات - ایرنا - تیم والیبال «رازین پلیمر تهران» با شکست سه بر یک سپاهان در اصفهان، طلسم نباختن سپاهان در خانه شکست و تنها تیم بدون شکست لیگ دسته اول والیبال مردان ایران باقی ماند.

یزد - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: مدال آور پاراالمپیک سیدنی در 50 سالگی دار فانی را وداع گفت.

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از سفر به قطر نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.

تهران - ایرنا - به نظر می‌رسد لیست اول سرمربی تیم فوتبال استقلال برای جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم، با بن‌بست مواجه شده است و او باید فهرست دوم خود را رو کند!

تهران - ایرنا - فوتبالیست مطرح و چهره برجسته ورزش آلمان در 78 سالگی درگذشت.

تهران - ایرنا - تیم‌های صنعت مس کرمان و صنعت مس رفسنجان هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال را با برتری پشت سرگذاشتند.

دیدار تیم های فوتبال خاتون بم و ملوان انزلی از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، عصر دوشنبه (18 دی 1402) در ورزشگاه فجر شهر بم برگزار و با برتری 5 بر صفر خاتون به پایان رسید.

ساری - ایرنا - 32 تیم راه یافته به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور که در بین آن‌ها 2 تیم مازندرانی هم حضور دارند با انجام قرعه‌کشی این مرحله حریفان خود را شناختند و طبق قرعه نساجی باید در قائمشهر میزبان آلومینیوم اراک شود و نیکاپارس چالوس نیز در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود.

تهران - ایرنا - اسطوره تیم ملی فوتبال آرژانتین که نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام‌جهانی 1978 داشت، معتقد است که حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا با توجه به فشردگی کمتر بازی‌ها و داشتن زمان بیشتر برای ریکاوری، به او کمک می‌کند که به حضور در جام‌جهانی بعدی فکر کند.

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید اینکه علیرضا بیرانوند و رامین رضائیان مشکلی برای بازی نخواهند داشت، گفت: سردار آزمون بعد از بازی با لاتزیو به جمع ما اضافه خواهد شد.

تهران - ایرنا - باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هدایت تیم ملی برزیل را عهده‌دار خواهد شد.

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم لیگ برتری خاتون بم بعد از بازی با ملوان و برد پرگل این تیم گفت: بازی امروز با وجود غم از دست دادن ملیکا محمدی و بدون حضور 2 بازیکن دیگر تیم زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی برایم بسیار سخت بود.