شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

همزمان با شروع جام ملت های آسیا شبکه نسیم به استقبال این رویداد می رود.

دوحه - ایرنا - مهاجم تیم ملی ایران فوتبال گفت: امیدوارم همه اتفاقاتی که طی چند وقت اخیر در فوتبال ایران حاکم بوده، منجر به آن شود که پرچم ایران در بالاترین نقطه از آسیا قرار گیرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که این مسابقات در کشور قطر برگزار می‌شود، چون من خودم خاطرات خوبی از این کشور دارم.

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ملی ایران و فلسطین برگزار شد.

تهران - ایرنا - باشگاه تراکتور در تلاش است تا ستاره گل‌گهر سیرجان را به خدمت بگیرد.

تهران - ایرنا - تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید.

زنجان - ایرنا - هشت بازیکن در اردوی تیم ملی بدمینتون کشور که به میزبانی زنجان در آکادمی استاد محمود انصاری آغاز شده است حضور یافتند.

تهران - ایرنا - 2 بازیکن سابق پرسپولیس مورد توجه فولادی‌ها قرار گرفته‌اند و احتمالا راهی خوزستان می‌شوند.

یزد - ایرنا - «امیر حسین نظری» دبیر هیات کشتی یزد به ایرنا گفت: مکان مناسب در محلات مختلف برای همگانی کردن و توسعه این رشته وجود دارد ولی تشک نیست؛ هزینه خرید هر تشک یک میلیارد ریال است.

تهران - ایرنا - نماینده وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های اوپن زاگرب با عنوان‌داران جهانی و المپیک جدال سختی خواهد داشت.

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: اساس ورزش زورخانه‌ای بر پایه جوانمردی، صداقت، درستی و سلامتی اخلاقی است که بی شک این فرهنگ و صفات برجسته آن میراث ماندگار پدرانمان در سراسر جهان است.

کیش - ایرنا - فدراسیون بادبانی در حالی تولد یک سالگی خود را پشت سرگذاشت که در این مدت نه تنها «کیش» به عنوان مقر این مجموعه هیچ عایدی از آن نداشته، بلکه طبق بازدید میدانی خبرنگار ایرنا، دفتر اصلی فدراسیون که در این جزیره دایر شده بود، تعطیل است.

ساری - ایرنا - کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و یک رتبه چهارمی حاصل تلاش هفت آزادکار مازندرانی تیم ملی ایران در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام اوپن زاگرب بود که منجر به نایب قهرمانی ایران در این مسابقات شد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر سیاست اصلی این وزارت‌خانه در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی، تبیین کرد اولویت دولت و وزارت ورزش در گام اول تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد است.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کشتی پس از همراهی چهار روزه تیم‌های ملی کشتی در زاگرب به منظور دیدار با رئیس اتحادیه جهانی، شب گذشته وارد صربستان شد.

ساری - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف تیم های لیگ برتری صادر کرد که در این بین جریمه بیش از یک میلیارد ریالی برای تیم نساجی مازندران هم به چشم می خورد.