سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

شروع و پایان هر فصل در باشگاه صنعت نفت آبادان باتوجه به یک قانون دردسرساز، تفاوتی با فصل‌های قبلی یا بعدی‌اش ندارد و هر ساله اندر خم یک کوچه هستند.

کاپیتان پیشین ذوب‌آهن گفت: مدیران باشگاه هر سال صورت مساله را پاک می‌کنند و اگر همین روند بخواهد ادامه پیدا کند، امسال هم مثل سال‌های گذشته می‌شود.

جدایی مسی و راموس از بارسلونا و رئال مادرید در تابستان سال جاری، نه تنها شوک بزرگی برای هواداران دو تیم بود، بلکه این سوال را برای اهالی فوتبال مطرح می‌کند که آیا تعصب و وفاداری از بین رفته است؟

ویتال هینن می‌گوید که کوبیاک قلب تیم ملی والیبال لهستان است.

اگر داور فینال جام حذفی پنالتی مهارشده فولاد توسط رشید مظاهری را تکرار نمی‌داد، سرنوشت قهرمانی جور دیگری رقم می‌خورد ولی جالب اینجاست که دروازه‌بان استقلال تأکید می‌کند بیژن حیدری در آن صحنه تصمیم درستی گرفته و طبق قانون دستور به تکرار پنالتی داده است.

ملی پوش سابق کاراته ایران و دارنده سه مدال برنز بازی های آسیایی گفت: با اینکه از مدت ها پیش مشخص بود دو کاراته کای ما چه رقبایی در المپیک دارند اما هیچ آنالیزی روی آن ها نشده بود و سرمربی تیم ملی در این دو سال تکنیک جدیدی به ملی پوشان ما اضافه نکرده بود.

رییس فدراسیون ناشنوایان از میزبانی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان آبان ماه به میزبانی کیش خبر داد.

مهاجم بلژیکی اینتر به تیم سابق خود باز خواهد گشت و معاینات پزشکی خود را نیزپشت سر گذاشت.

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: شاید باید خوشحال باشیم که دو سهمیه داشتیم چون اگر تعداد سهمیه‌ها بیشتر بودیم، برنامه‌ای برای آماده‌سازی دیگر نفرات نداشتیم.

یک کارشناس فوتبال با بیان این که به وضوح می توان رد پای سه بازیکن خارجی فولاد را در موفقیت های اخیر این تیم دید، گفت: در دو فصل اخیر پاتوسی، شیمبا و کولیبالی، سبب کارایی بهتر خطوط سه گانه فولاد شده اند و به نوعی نقشی کلیدی در تاکتیک های تیمی نکونام ایفا کردند.

رییس هیات کشتی خوزستان درباره دلیل برگزاری رقابت های کشتی فرنگی نونهالان استان در شرایط قرمز کرونایی این روزهای خوزستان، توضیحاتی ارائه داد.

دو حریف ایران در انتخابی جام جهانی 2022 اردوهای آمادگی خود را در اروپا برگزار کرده اند این درحالی است که تیم ملی ایران با وجود تعطیلی لیگ اردویی را برگزار نکرده است.

الهلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خوبی تقویت شد و با گرانترین ترکیب تاریخ خود به مصاف استقلال خواهد رفت.

سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که مسی راهی این تیم شود.

دوست صمیمی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به احتمال ماندن مسی در بارسلونا واکنش نشان داد و تاکید کرد که این فوق ستاره راهی تیم پاریسی می شود.

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد فصل قبل سخت ترین فصل مربیگری خودش را تجربه کرد.