جمعه 10 فروردین 1403

ایلام

ایلام

وب‌گاه مشرق نیوز

کرمانشاه یکی از مقاصد گردشگری کرمانشاه که ظرفیتی برای میزبانی از مهمان نوروزی دارد یادمان‌های دفاع مقدس و به ویژه بازی دراز است که نمادهای ایستادگی در کنار طبیعتی زیبا به هم آمیخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، سه‌شنبه، سامانه بارشی...

وب‌گاه فرارو

محمد اصغری نماینده سازمان هواشناسی نیز در جلسه ستاد سفر گفت: برای برخی از استان‌های از جمله کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و بخشی از خوزستان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است. توصیه ما این است که افراد به این استان‌ها امروز سفر نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی 1403، از 24 تا 29 اسفند ماه به 312 هزار و 234 نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

خبرگزاری دانشجو

وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت 5 استانی که به آنها هشدار قرمز هواشناسی داده شده است، مطرح کرد: این استان‌ها تا کنون مشکل جدی ندارند، اما این‌ها به مفهوم عدم رعایت نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: تیم های فنی، مدیریت بهره‌برداری از سدها را به گونه ای خواهند داشت که از هم افزایی و بسیج مقادیر پیک سیلاب بین حوضه های بالادست و پایین دست سدها جلوگیری شود تا مخاطرات کمتری را در رودخانه شاهد باشیم.‌

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی، 5 استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارد و باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی جدی گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل در استان‌های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، هلال احمر در آماده‌باش قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت آب گفت: شهروندان باید متناسب با فعالیت سامانه‌های بارشی، زمان، مسیر و مقصد سفرهای خود را انتخاب و از توقف در حاشیه جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به شدن بارش‌ها توصیه می‌شود به برخی از استان‌ها سفر نکنید.

وب‌گاه الف

فرماندار شهرستان مهران گفت: با توجه به حجم ورود زائران حسینی برای لحظه تحویل سال به کشور عراق، تعداد 5 گیت به گیت‌ها اضافه و با 15 گیت به زائران خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: باید روی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها متمرکز شویم تا تصادفات جاده‌ای در سفر و آمار تلفات و مصدومیت کاهش یابد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی‌، پنج استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند؛ بنابراین مردم باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.