دوشنبه 7 آبان 1403

این شهر ایران بی‌قرار برای میزبانی بزرگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این شهر ایران بی‌قرار برای میزبانی بزرگ

یزد برای اولین میزبانی بین اللملی خود در والیبال بی قرار است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد بدون شک حرفه‌ای‌ترین تیم لیگ برتر والیبال ایران است. این باشگاه با داشتن امکانات فوق العاده در همه زمینه ها و همچنین یک سالن استاندارد آماده چالش های بزرگتر از میزبانی از باشگاه های ایرانی است.

شهداب یزد سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران را دارد و هر بازیکنی که راهی این تیم شده به دلیل شرایط مناسب، سخت از این تیم جدا شده است. حالا این باشگاه می خواهد یک قدم بزرگتر بردارد و اولین میزبانی بین‌المللی خود را تجربه کند.

مدیران شهداب یزد و در راس آن‌ها امیر شرافت، مدیر باشگاه سخت به دنبال میزبانی جام باشگاه های آسیا هستند تا این تورنمنت را در شهر زیبای یزد برگزار کنند. به نظر می رسد آنها از هر حیث شایستگی میزبانی از این جام را دارند و شاید فدراسیون والیبال هم بدش نیاید این بار پس از ارومیه و اردبیل یک تورنمنت بین اللملی را در یک شهرستان دیگر برگزار کند.

شهداب یزد در تلاش است به دومین هدف گذاری خود که قهرمانی آسیا است برسد و برای تحقق این هدف میزبانی می تواند کمک بزرگی برای این تیم باشد، زیرا با هوادارانی که دارند می توانند کار را برای همه تیم ها دشوار کنند. باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؛ آیا میزبانی به یزد خواهد رسید یا خیر.