سه‌شنبه 1 خرداد 1403

این گفت‌وگوی خبرآنلاین برنده جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران شد / «ابتکار: دیگر کسی مرا نماینده حاکمیت نمی‌داند»

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
این گفت‌وگوی خبرآنلاین برنده جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران شد / «ابتکار: دیگر کسی مرا نماینده حاکمیت نمی‌داند»

مراسم اهدای جوایز برندگان دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران صبح پنجشنبه 2 شهریور 1402 در محل انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این مراسم گفت‌وگوی خبرآنلاین با معصومه ابتکار در بخش مصاحبه مکتوب انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شد.

اواخر فروردین ماه 1402، خانم دکتر معصومه ابتکار، معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود تا به سوالات متعدد ما در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی پاسخ دهد. او در این گفتگو که بیش از یک و نیم ساعت به طول انجامید به صراحت درباره موضوعات مد نظر ما سخن گفت و به یک یک سوالات ما پاسخ داد.

حوزه زنان و خانواده، تجربه حضور او به عنوان اولین زن در کابینه دولت جمهوری اسلامی ایران، تجربه حضور او در دولت های مختلف اصلاحات و اعتدال، محیط زیست، حجاب و گشت ارشاد، مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه، اعتراضات سال گذشته بعد از فوت مهسا امینی، سخت‌گیری‌های فرهنگی، مشکلات و معضلات جوانان، راهکارهای سیاسی برای بقا و تحکیم جمهوری اسلامی، مشارکت سیاسی مردم، آینده اصلاح طلبان، هواپیمای اوکراینی، مقایسه دولت روحانی و رئیسی، مقایسه کار با دو رئیس جمهور یعنی روحانی و خاتمی و.. از جمله موضوعاتی بود که در این کافه خبر با خانم ابتکار مطرح و گفتگو کردیم.

شما می‌توانید مشروح این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1805887