یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال منچستر سیتی با باشگاه ریورپلاته بر سر انتقال اچوری به توافق رسیدند. تیم فوتبال منچستر سیتی با باشگاه ریورپلاته بر سر انتقال اچوری به توافق رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، کلودیو اچوری، پدیده فوتبال آرژانتین به منچستر سیتی پیوست. طبق اعلام رومانو، قرارداد این بازیکن 6 ساله است ولی او تا انتهای فصل در تیم ریورپلاته آرژانتین بازی خواهد کرد و در فصل آتی پیراهن تیم سیتی‌زن‌ها را...

وب‌گاه ورزش سه

ویکتور فونت معتقد است شکست قرارداد تجاری با شرکت لیبرو ضرری 400 میلیون یورویی برای بارسا خواهد داشت و مقصرش نیز ناآگاهی خوان لاپورتا بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

بارسا امیدوار بود از انتقال میراندا به میلان 1.6 میلیون یورو سود کند ولی باشگاه ایتالیایی قصد دارد تا تابستان صبر کند و مدافع چپ اسپانیایی را رایگان جذب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یک میلیون و 646 هزار نفر به تماشای بازی بارسلونا و اتلتیکو نشستند تا این دیدار کاتالانی - مادریدی پرتماشاگرترین بازی سال 2024 لالیگا لقب بگیرد. بارسلونا از 5 بازی پرتماشاگر سال لالیگا در 4 بازی یک طرف قضیه بوده، اما در مقابل رئال مادرید با حضور در 2 بازی پرتماشاگر در رده دوم محبوب‌ترین تیم اسپانیا قرار گرفت. 5 بازی پرتماشاگر سال لالیگا به ترتیب زیر...

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو فلیکس بعد از نمایش ضعیفش برابر آلمریا و تعویض بین دو نیمه، در بازی بعدی برابر لاس پالماس کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ آرژانتینی سابق اتلتیکو معتقد است لیونل مسی با تیم ملی اسپانیا فاتح دو جام جهانی می‌شد و اینکه آرژانتینی ها سال های زیادی در مورد او ناسپاس بودند.

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای دیاریو اسپورت، خوان لاپورتا برای سر و سامان دادن به شرایط مالی بارسلونا احتمالا در تابستان تصمیمیاتی سختگیرانه در مورد تیم اول باشگاه خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

منچسترسیتی قصد دارد کلودیو اچه‌وری، پدیده آرژانتینی، را از ریورپلاته به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

گارسیا پیمینتا، سرمربی لاس پالماس، می‌گوید دوست دارد به خاطر بازیکنانش برابر بارسا به پیروزی برسد.

وب‌گاه ورزش سه

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، بدون مشکل در تمرینات این تیم حضور دارد.

وب‌گاه ورزش سه

کلودیو اچوری، استعداد جوان آرژانتینی، در یک‌قدمی منچسترسیتی قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

پیش‌بینی ژاوی در مورد وضعیت عبدالصمد ازلزولی در بتیس درست بود و مشخص شد او چرا در بارسا هم فیکس بازی نمی‌کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین روز مهلت صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی برای پرداخت 40 میلیون یورو به بارسلونا هم به اتمام رسید و حالا باشگاه قصد دارد از این شرکت آلمانی شکایت کند.