سه‌شنبه 24 مهر 1403

بازار ارز تعطیل شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بازار ارز تعطیل شد

بازارهای همسایه دیروز با اینکه به استقبال تعطیلات رفته بودند، نرخ‌زنی کردند. تنها تفاوت با روزهای غیر تعطیل این بود که امروز فقط دلار نقدی نرخ‌دهی شده و خبری از فردایی نبود

بازارهای همسایه دیروز با اینکه به استقبال تعطیلات رفته بودند، نرخ‌زنی کردند. تنها تفاوت با روزهای غیر تعطیل این بود که امروز فقط دلار نقدی نرخ‌دهی شده و خبری از فردایی نبود. قیمت دلار نقدی هرات در 49 هزار و 800 تومان باز شد و با یک نوسان رو به بالا تا مقاومت 50 هزار و 200 تومان هم رفت اما از این ناحیه کاهشی شد و در شکستنش ناکام ماند.

بازار ارز هرات بعد از لمس کف 49 هزار و 500 تومان در 49 هزار و 650 تومان بسته شد.

تکنیکال‌کارا میگویند قیمت‌ها نزدیک سطح‌های حمایتی شده‌اند و اگر این سطح‌ها حفظ شوند دوباره بازار می‌تواند افزایش پیدا کند. به عقیده آن‌ها اولین حمایت دلار 49 هزار و 500 تومان و حمایت مهم‌تر 48 هزار 800 است که از این سطح حمایتی، به عنوان لفظ ناحیه مورد اطمینان هم استفاده می‌کردند.

درپایان دیرروز بازارها که با خبر تنش روسیه و ماندن ایران در لیست سیاه FATF در یک روند افزایشی قرار گرفته بودند با لمس سقف قیمت‌ها نزولی شدند.

بازار ارز هرات از امروز تا هفته بعد به مناسبت عید قربان تعطیل شد. گفته می‌شود دبی و سلیمانیه هم از دوشنبه تا هفته بعد تعطیل هستند. درمورد باز شدنشان هم دو گمانه وجود داشت؛ یکسری کانال‌ها می‌گفتند از شنبه باز می‌شود، یکسری‌ها هم می‌گویند از دوشنبه هفته آینده.

تکنیکال‌کاران معتقدند کاهش نرخ بخاطر اشباع خرید بود و بازارها باید اصلاح می‌دادند. به عقیده آن‌ها اگر قیمت بالای مرز حمایت بماند می‌شود انتظار صعود داشت اما اگر این مرز را از دست بدهد می‌شود گفت بازار چشم از صعود برداشته است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

بازار ارز تعطیل شد 2