سه‌شنبه 28 فروردین 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه همچنان موضوع محوری هستند که معامله‌گران بازار طلا، سکه و ارز به آن توجه دارند. این مسئله پس از پاسخ تلافی‌جویانه سپاه ایران برجسته‌تر شده و حالا فعالان بازار بر احتمالات سیاسی موجود در منطقه تمرکز دارند. این مهم موجب کاهش معاملات روز گذشته شده است. با این حال، معامله‌گران چشم‌انداز بازار امروز را چگونه ارزیابی می‌کنند؟ احتمالات سیاسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

اولین حراج سکه در سال جدید بناست از ساعت 12 امروز دوشنبه 27 فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی آغاز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا ثبات داشت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همچنان تنش در خاورمیانه مهمترین محوری است که معامله‌گران طلا و سکه به آن اشاره دارند؛ موضوعی که پس از پاسخ تلافی‌جویانه سپاه پررنگ‌تر شد و حالا معامله‌گران بازار طلا و سکه و ارز، بر احتمالات موجود سیاسی در منطقه اشاره دارند. سیگنال این رخداد مهم روز گذشته معاملات را کاهشی کرد اما پیش‌بینی معامله‌گران برای بازار امروز چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته گذشته جزئیات نسخه پیشنهادی توسط یکی از بانک‌ها برای «افزایش مبلغ وام خرید مسکن به شکلی که هم قدرت تسهیلات به سطح کارآمدی حداقلی برسد و هم امکان پرداخت قسط ماهانه آن وجود داشته باشد» منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند. با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند. این گزارش به دنبال آن است تا با بررسی وضعیت کلان اقتصاد و عوامل موثر بر بازارها، دورنمایی کلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در بازار طلا و سکه با وجود فضاسازی‌های افزایشی که در ساعت‌های ابتدایی روز گذشته وجود داشت، اما در مسیر نزولی حرکت کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت طلا در هفته‌های اخیر رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند افت شاخص بورس در دومین روز هفته، کاهش دامنه نوسان بورس، سهامداران نگران نباشند، آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله، توصیه مهم به مردم قبل ورود به بازار طلا و سکه و کاهش ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال را در بر دارد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات یک کارشناس مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری، در شرایط فعلی، سرمایه‌گذاری در سکه‌های طلای بهار آزادی طرح جدید سود بیشتری را به همراه دارد. این کارشناس توضیح داد که در مقایسه با طلای 18 عیار، سکه‌های بهار آزادی طرح جدید به دلیل تقاضای بالاتر در بازار و قیمت‌گذاری مناسب‌تر، گزینه سرمایه‌گذاری مناسب‌تری محسوب می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتظار می‌رفت در پی تشدید اخبار نامساعد سیاسی، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه قله قیمتی را فتح کنند، اما بازار طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران می‌گویند بازار طلا بسیار نوسانی است و فعالان این بازار ترجیح می‌دهند نظاره‌گر باشند تا رخدادهای روزهای آینده به بازار خط دهد.

وب‌گاه تابناک

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه امروز بازار طلا و سکه روند آرام‌تری نسبت به روز گذشته داشت و افزایش تقاضایی را شاهد نبودیم، گفت: بخش عمده افزایش قیمت سکه و طلا در سال جاری مربوط به افزایش شدید قیمت طلا در بازارهای جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات مدیره صرافی ملی ایران با اشاره به میزان تامین ارز حواله‌ای از سوی صرافی ملی گفت: تامین ارز بازرگانی توسط صرافی ملی، به هر میزانی که باشد قابل تامین است و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به صبح امروز با کاهش 2 میلیون تومانی مواجه و به 44 میلیون و 500 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز در تهران همزمان با سیل اخبار مربوط به عملیات تلافی جویانه موشکی و پهپادی ایران علیه مواضع اسرائیل، در مسیر کاهشی قرار گرفت؛ روندی که برای سکه نیز صادق بوده و بنابر اعلام قیمت ها در سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امروز 400 هزار تومان پایین آمد.