سه‌شنبه 28 فروردین 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه طلای تهران گفت: با وجود افزایش 10 دلاری انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته، اما در بازارهای داخلی شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها بودیم که از دیروز عصر شروع شد

خبرگزاری تسنیم

کشتی آرای با تأکید بر کاهش 4.5 میلیونی قیمت سکه و 2 هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دوشنبه 20 فروردین ماه قیمت طلا و سکه برای سومین روز متوالی در هفته جاری ریزش کرد و این در حالی است که قیمت اونس طلا تقریبا صعودی است و نرخ دلار در مرکز مبادله ثابت است.

وب‌گاه گسترش

بعد از چند روز رفتار هیجانی در بازارهای ارز و طلا، حباب قیمتی در این بازارها به تدریج در حال تخلیه شدن است و در این فرآیند، فروش شمش طلا از سوی بانک مرکزی باعث کاهش قیمت طلا با نرخ بیشتری نسبت به افت قیمت ارز شده است.

وب‌گاه گسترش

در جلسه امروز شورای عالی بورس، «مجید عشقی» به اتفاق آرا و با تایید وزیر امور اقتصاد و دارایی در سمت خود ابقا شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بورس گفت: تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.

وب‌گاه گسترش

طبق باور تکنیکالیست‌ها، قیمت سکه امروز در مرز 42 میلیون تومان تست خواهد شد. آنها بر این باورند که در صورت حفظ این مرز، احتمال رسیدن قیمت سکه به پله دوم و پنجم کانال مذکور افزایش خواهد یافت. اما اگر این مرز از دست برود، ممکن است سکه قدرت کاهشی بیشتری داشته باشد و تا نیمه کانال 41 میلیون تومان عقب برگردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,541,100 (سه میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.34 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,541,100 (سه میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.33 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در دومین روز هفته، قیمت طلا در بازار تهران به شدت کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

به‌نظر می‌رسد فضای کلی بازار ارز و طلای تهران در حال تغییر است. بازار طلا به روند کاهشی روز شنبه ادامه داد و دلار نیز با وجود رشد قیمت خود در معاملات ابتدای روز، در عصر روز گذشته مجددا به کانال 64 بازگشت. به عقیده فعالان اقتصادی، بازار در حال تخلیه هیجانات خود است.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت طلا در دومین روز هفته در بازار تهران به شدت کاهشی شد.

وب‌گاه گسترش

بازار سکه از ابتدای هفته در روندی نزولی قرار گرفته است؛ به طوری که هر قطعه سکه امامی نزدیک به 4 میلیون تومان ریخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان اقتصادی معتقد هستند که بازار ارز در حال تخلیه هیجانات خود است. فعالان اقتصادی معتقد هستند که بازار ارز در حال تخلیه هیجانات خود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا در دومین روز هفته در بازار تهران به شدت کاهشی شد.