شنبه 8 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا ثبات داشت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,781,400 (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا باز هم در بازار جهانی در روندی نزولی حرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه روز شنبه را با افزایش قابل توجه قیمت آغاز کرد. افزایش قیمت دلار و تشدید ریسک‌های سیاسی هیجان بازارهای مالی را بالا برد و بازار طلا را دوباره به مسیر صعودی بازگرداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز شنبه 25 فروردین ماه قیمت طلا و سکه افزایشی بود با این حال قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی ملی ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس ارشد بازار طلا و سکه دلیل اصلی گرانی قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت اونس جهانی اعلام کرد و گفت: انس جهانی طلا در یک ماه گذشته رشد 12 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

در حالی که سایه تورم و رکود بر اقتصاد آمریکا سنگینی می‌کند و ریسک‌های ژئوپلتیک اقتصاد جهانی را تهدید، قیمت جهانی طلا طی یک ماه گذشته بیش از 170 دلار افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال بازار طلا با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین تاکنون هم حدود 11 درصد قیمت جهانی طلا افزایش یافته که کاملاً بی‌سابقه است، اعلام کرد: افزایش تقاضا برای خرید طلا در بازارهای بین المللی باعث رشد بهای جهانی طلا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 26 فروردین ماه 1403 به شدت گران شد. قیمت طلا و سکه در بازار امروز 26 فروردین ماه 1403 به شدت گران شد. به گزارش عرشه آنلاین، هر گرم طلای 18عیار در بازار تهران با افزایش 115 هزار تومانی به قیمت 3 میلیون و 732 هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش یک میلیون و 476 هزار تومانی به قیمت 45 میلیون و 182 هزار تومان فروخته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس صندوق بین‌المللی پول اظهار کرد که با وجود کاهش، تورم همچنان شکست‌ناپذیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,829,600 (سه میلیون و هشتصد و بیست و نه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به 4 روز پیش، افزایش 5.41 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در یک هفته اخیر، بازار داخل تحت تاثیر نوسان چشمگیر بازار جهانی قرار گرفت و روندی صعودی برای قیمت طلا رقم زد؛ از سوی دیگر اما سبب شد که قیمت سکه (محاسبه میزان طلای سکه) به قیمت واقعی نزدیک‌تر و حباب آن کمی تخلیه شود. در مجموع این هفته حباب سکه یک میلیون و500 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا امروز افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,829,600 (سه میلیون و هشتصد و بیست و نه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به 4 روز پیش، افزایش 5.41 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه امامی، صبح امروز شنبه 25 فروردین‌ماه در سایت اتحادیه طلا و جواهر 43 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورد. این در حالی است که سکه بازان در معاملات پشت خطی جمعه درباره روند حرکتی سکه امامی در روز جاری پیش‌بینی‌های متفاوتی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این روند کاهشی متاثر از افت قیمت دلار بود. با این وجود در صورتی که دلار در هفته پایانی فروردین گران شود همین موضوع روند قیمت‌ها در بازار طلا را افزایشی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد