جمعه 23 شهریور 1403

بازدید وزیر جدید بهداشت از روند اجرای آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید وزیر جدید بهداشت از روند اجرای آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بازدید کرد. آزمون دانشنامه در 24 رشته فوق تخصصی و 26 رشته تخصصی گروه علوم پزشکی در 10 کلان منطقه دانشگاهی در کشور برگزار می شود. مرحله نخست این آزمون به صورت کتبی در...

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بازدید کرد.

آزمون دانشنامه در 24 رشته فوق تخصصی و 26 رشته تخصصی گروه علوم پزشکی در 10 کلان منطقه دانشگاهی در کشور برگزار می شود.

مرحله نخست این آزمون به صورت کتبی در تاریخ 8 شهریور ماه و مرحله شفاهی و مصاحبه این آزمون در بازه زمانی 16 تا 21 شهریورماه از بین پذیرفته شدگان مرحله کتبی، برگزار می شود.

در آزمون دانشنامه تخصصی که هفتاد و یکمین دوره و نیز در آزمون دانشنامه فوق تخصصی که سی و هشتمین دوره آن، هفته آینده برگزار می شود، حدود چهار هزار و 800 داوطلب حضور دارند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود زمان ثبت نام برای داوطلبان این دو آزمون از 30 مرداد تا فردا جمعه، 2 شهریورماه تمدید شده است.