چهارشنبه 25 مهر 1403

باغ کتاب تهران همزمان با عید فطر بازگشایی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
باغ کتاب تهران همزمان با عید فطر بازگشایی می‌شود

تهران - ایرنا - تمام بخش‌های مجموعه باغ کتاب تهران یکشنبه (چهارم خرداد) پس از حدود سه ماه تعطیلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همزمان با عید سعید فطر بازگشایی می‌شود.

به گزارش روز شنبه باغ کتاب تهران، پس از حدود سه ماه که تمام بخش‌های این مجموعه (کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌ها، میزهای پژوهش و فضای کار اشتراکی، بخش‌های علمی و سرگرمی، کافه‌ها و رستوران‌ها) برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، از چهارم خرداد و همزمان با عید سعید فطر فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

پیش از این از اول اردیبهشت فعالیت بخش‌های محدودی از باغ کتاب شامل فروشگاه کتاب کودک و نوجوان، میزهای پژوهش «باشگاه همکارا» و فضای کار اشتراکی «پارادایس هاب» آغاز و فروشگاه کتاب بزرگسال نیز از ششم اردیبهشت بازگشایی شد.

پردیس سینمایی باغ کتاب همچنان تا اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر بازگشایی سینماهای کل کشور تعطیل است.

ساعت کاری باغ کتاب تهران نیز که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر کاهش پیدا کرده بود، با پایان یافتن ماه مبارک رمضان به روال سابق خود باز خواهد گشت.

این مجموعه علمی و فرهنگی همه روزه از ساعت 9 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

بازگشایی مجموعه باغ کتاب به دلیل شیوع بیماری کرونا همچنان با رعایت موارد بهداشتی همراه است، روابط عمومی این مجموعه از بازدیدکنندگان تقاضا کرده که موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در زمان حضور در باغ رعایت کنند.

مجموعه باغ کتاب تهران از اسفندماه 98 همچون سایر مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شده بود.

این مجموعه در بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی واقع شده است.

فروشگاه‌های کتاب، نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، باشگاه رباتیک، مرکز رویدادهای علمی، پردیس سینمایی و گالری هنر از بخش‌های این مجموعه است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*