چهارشنبه 28 شهریور 1403

بانوان نجاتگر استان تهران در فشافویه اردو زدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بانوان نجاتگر استان تهران در فشافویه اردو زدند

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از برگزاری اردوی توان افزایی با امکان بقا در شرایط سخت ویژه بانوان نجاتگر استان تهران در شهر حسن آباد فشافویه ری خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سعید طاهری روز پنجشنبه اظهار کرد: این دوره با حضور رؤسای شعب و مسئولین امداد و نجات و نجاتگران داوطلب از شهرستان‌های استان تهران با هدف افزایش آمادگی جسمانی و مهارت‌های امدادی و عملیاتی در شهر فشافویه، یکی از بخش‌های شهرستان ری در استان تهران، به مدت 2 روز در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره 4نفر از بانوان نجاتگر شهرستان دماوند حضور دارند و با کاربری تجهیزات امداد و نجات در محیط های آبی، شهری و ترافیکی آشنا می‌شوند.

وی در پایان افزود: همچنین با برگزاری کارگاه های بازآموزی شرکت کنندگان، آموخته های خود را بروزرسانی و نقاط ضعف خود را برای خدمت رسانی بهتر و پاسخگویی مناسب در حوادث احتمالی رفع می کنند.

خبر مرتبط حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در 7 استان مرزی

اقتصادنیوز: رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از خدمات این سازمان در ایام اربعین را تشریح کرد.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از دوره ی در حال برگزاری توان افزایی با امکان بقا در شرایط سخت ویژه نجاتگران شهرستان های استان تهران و کلاس های در حال برگزاری دوره بازدید کرد و به گفت و گو با نجاتگران حاضر در دوره پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزار کننده دوره و نجاتگران حاضر دستورات لازم را صادر کرد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بانوان نجاتگر استان تهران در فشافویه اردو زدند 2