شنبه 14 مهر 1403

بانک اطلاعات هنرمندان زنجان راه اندازی می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بانک اطلاعات هنرمندان زنجان راه اندازی می شود

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بانک اطلاعات هنرمندان این استان در حال تدوین است و در آینده نزدیک در بستر وب راه اندازی خواهد شد.

ایرج داودبیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از انجام مقدمات لازم برای راه اندازی کانون موسیقی عاشیقلار استان خبر داد و افزود: اساسنامه این کانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و پی گیری برای ثبت آن در جریان است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری وجود ندارد، اظهار داشت: در زمان حاضر برای اجرای برنامه ها، روی ظرفیت مجازی متمرکز شده ایم که برگزاری جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی استان در این راستا است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اجرای طرح "پردیس سینمایی امید" در شهر قیدار اشاره کرد و گفت: این طرح با همت دولت برای احداث سالن های سینما در شهرهای مختلف کشور اجرا می شود که در استان زنجان نیز، شهر قیدار برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

داودبیگی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری قیدار با ساخت سه سالن سینما موسوم به پردیس سینمایی امید در شهر قیدار، این شهر صاحب 300 صندلی برای علاقه‌مندان به هنر هفتم خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*