دوشنبه 2 مهر 1403

با عبور از فیلتر بعدی / والیبالیست ایرانی یک قدم تا حضور در لیگ کره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با عبور از فیلتر بعدی / والیبالیست ایرانی یک قدم تا حضور در لیگ کره

محمد بربست در لیست چهل نفره وی لیگ کره جنوبی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته گذشته بود که مشخص شد محمد بربست، بازیکن بیست دو ساله مهابادی تیم گیتی پسند اصفهان در لیست خرید فصل آینده کره جنوبی قرار گرفته است.

حالا با بررسی های مجدد توسط کارشناسان والیبال این کشور، او با عبور از فیلتر بعدی در لیست نهایی چهل نفره این لیگ قرار گرفته است. بربست که از جاماندگان اردوی تیم ملی است و این امید را دارد که در کارزار نقل و انتقالاتی لیگ کره جنوبی که این بار در مجموعه ورزشی در استانبول ترکیه قرار است برگزار شود مورد پذیرش یکی از هفت تیم لیگ این کشور قرار بگیرد.

لیگ کره جنوبی از لیگ هاییست که سکوی پرتاب خوبی برای حضور در لیگ های معتبر جهان است و آخرین نمونه آن نوموری کیتا، بازیکن حال حاضر ورونا ایتالیا که فصل گذشته در تیم کی بی استارز این کشور درخشش بی‌نظیری داشت و حالا از ستاره های سری آ ایتالیا است.

مهمترین فاکتور برای قرار گیری لیگ کره جنوبی سرویس پرشی همراه با موفقیت است و باید دید محمد بربست از این فاکتور برخوردار است یا خیر.

علاوه بر این لیست چهل نفره، شش بازیکن فصل گذشته این لیگ کاندید حضور در این کشور هستند و محمد بربست کار سختی را پیش رو دارد. نقل و انتقالات مردان کره جنوبی ششم تا هشتم ماه می میلادی در ترکیه به صورت حضوری بازیکنان برگزار می‌شود.