چهارشنبه 11 مهر 1403

با همه ابزارها در کنار پاسداران حریمِ امنیت ایران هستیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
با همه ابزارها در کنار پاسداران حریمِ امنیت ایران هستیم

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: تا پای جان با تمام ابزارهای حقوقی و غیر حقوقی در کنار پاسداران حریمِ امنیت و شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بار دیگر فرزندان حیدر کرار خوابِ خیبر نشینان را آشفتند و یادآوری کردند که هیچ دراز دستی به مرزهای مقدس ایران بی پاسخ نمی‌ماند.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفت‌وگو با مهر اظهارداشت: بار دیگر فرزندان حیدر کرار خوابِ خیبر نشینان صهیونیست را آشفتند و یادآوری کردند که هیچ دراز دستی و ظلمی به مرزهای مقدس ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: اکنون که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نقض حاکمیت ملی ایران اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمانِ عزیزِ ایران شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران، از حق دفاع مشروع خود مطابق قوانین و معاهدات بین‌المللی استفاده کرده است ضمن سپاسگزاری از این دفاع قاطع و محکم اعلام می‌کنم تا پای جان با تمام ابزارهای حقوقی و غیر حقوقی در کنار پاسداران حریمِ امنیت و شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم.