چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به نحوه پرداخت حق و حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریسی در آستانه سال نو انتقاد کرد نماینده مردم بجنورد گفت: چرا با توجه به نزدیکی ایام عید حق و حقوق فرهنگیان شامل حق‌التدریسی‌ها، خرید خدمات و سایر موارد پرداخت نمی‌شود؟ به گزارش عرشه آنلاین، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما برای پرداخت حق و حقوق قانونی در آموزش...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم بجنورد در مجلس، با بیان اینکه بعد از گذشت دو سال از طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش، مشاهده می‌شود که مجدداً این طرح از ردیف‌های بررسی حذف شده و بررسی آن به بعد از طرح‌های دیگر موکول شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 103 نماینده فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم ابقا شدند، 73 نماینده با ریزش رأی و 30 نماینده دیگر با افزایش رأی همراه بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم بجنورد گفت: چرا با توجه به نزدیکی ایام عید حق و حقوق فرهنگیان شامل حق‌التدریسی‌ها، خرید خدمات و سایر موارد پرداخت نمی‌شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید در برخی مناطق گردوخاک و در شمال شرق و شرق کشور کاهش محسوس دما را به‌دنبال دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا زنجان و بجنورد با کمینه 3- و 2- درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای 28 و 26 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز دوشنبه فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و سه شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطقی که بارش نبوده گاهی خیزش گرد و خاک روی می‌دهد. آسمان تهران امروز 22 اسفند صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز دوشنبه استان‌های فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان با وزش باد شدید همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخورد کامیون حمل سیمان با پژوپارس، نیسان و پراید در خراسان شمالی 10 مصدوم و یک جان باخته بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور، بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد و برخی مناطق غربی و زاگرس، برخی نقاط شمال شرق و در ارتفاعات زاگرس و البرز بارش برف پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان گفت: دوشنبه فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق سمنان و سه شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطقی که بارش نبوده گاهی خیزش گرد و خاک روی می دهد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (21 اسفند) با ورورد سامانه بارشی به کشور و ماندگاری آن تا روز سه شنبه (22 اسفند) برف و باران اغلب مناطق کشور را فرا می گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور شاهد ادامه بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود از فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور شاهد ادامه بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود

خبرگزاری تسنیم

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 1000 کلاس درس را تقدیم دانش‌آموزان محروم شرق و شمال شرق کشور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس نوری‌زاده، معاون برنامه‌ریزی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه پنج کشوری شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: 230 مدرسه با یک‌هزار و 39 کلاس درس و زیربنای 45 هزار مترمربع در مناطق محروم این استان‌ها ساخته و تقدیم دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران شده است. نوری‌زاده افزود: بنیاد 15 خرداد ستاد...