یک‌شنبه 1 مهر 1403

بدرقه 12 میلیونی رئیس‌جمهور شهید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بدرقه 12 میلیونی رئیس‌جمهور شهید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با به تصویر کشیدن حضور گسترده مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر همراهان شهیدشان صبح امروز 7 خرداد رونمایی شد. این دیوارنگاره با اشاره به وداع قدرشناسانه و قیام 12 میلیونی مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران،...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با به تصویر کشیدن حضور گسترده مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر همراهان شهیدشان صبح امروز 7 خرداد رونمایی شد.

این دیوارنگاره با اشاره به وداع قدرشناسانه و قیام 12 میلیونی مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران، مشهد و بیرجند همراه با شعار «بدرقه 12 میلیونی» به نمایش درآمد.

گفتنی است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به همراه دیگر همراهان شهیدشان روز 30 اردیبهشت ماه در سفر به استان آذربایجان شرقی و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمدند.

بدرقه 12 میلیونی رئیس‌جمهور شهید 2