شنبه 29 اردیبهشت 1403

برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزرای فارس، شهید «محمدعلی عابدینی» یکی از سربازان حاج قاسم سلیمانی در لشکر41 ثارالله در دوران دفاع مقدس بود که سال‌ها آرزوی شهادت داشت. این رزمنده دفاع مقدس سرانجام 13 دی‌ماه سال جاری در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید.

خانواده شهدای این حادثه و ملت ایران خواستار انتقام خون شهدا بودند که شامگاه دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های موساد و داعش حمله موشکی کرد و مسئولان ارشد موساد و داعش در این حملات به هلاکت رسیدند.

در پی این انتقام برادر شهید عابدینی به خبرنگار فارس گفت: نه تنها خانواده‌های شهدای کرمان بلکه مردم خوب و ولایتمدار و انقلابی کشور عزیزمان از این اتفاقی که توسط سبزپوشان حریم ولایت نیروی سپاه پاسداران رقم خورد، خوشحالند. بنده به نوبه خودم از نیروهای سپاه تشکر می‌کنم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم که انتقام خون شهدای کرمان را گرفتند.

وی ادامه داد: البته این حمله گوشه‌ای از انتقام جنایت بزرگ تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان بود. ان‌شاءالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات های بعدی بتوانند انتقام سخت‌تری از این تروریست‌ها بگیرند.

برادر شهید عابدینی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: تروریست‌ها باید بدانند با این حرکات کورکورانه و قلدرانه نمی‌تواند در منش و مسیر حاج قاسم تأثیری بگذارد و مردم را از این مسیر دلسرد کند. مردم کشورمان با این حوادث نه تنها دلسرد نمی‌شوند، بلکه بیشتر پای کار خواهند آمد و پای انقلاب اسلامی در مسیر شهدا خواهند بود و بر عزت و عظمت این ملت افزوده خواهد شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

قاسم سلیمانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حادثه تروریستی کرمان شهید محمد علی عابدینی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد 2
برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد 3