پنج‌شنبه 1 شهریور 1403

برادر کشی با تفنگ بادی / ماجرای نزاع خونین به علت اختلاف خانوادگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
برادر کشی با تفنگ بادی / ماجرای نزاع خونین به علت اختلاف خانوادگی

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی فیروزآباد خبر داد که فردی که با اسلحه تفنگ بادی برادر 22 ساله خود را به قتل رسانده بود راهی دادسرا شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح این خبر اظهار داشت: بیست و دوم تیرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

خبر مرتبط پدر دختری که به خواستگار جواب رد داده بود، با چاقو به قتل رسید

اقتصادنیوز: پانزدهم تیر در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به جراحت مردی 43 ساله در روستای «کفترک» شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است، افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل 28 ساله پس از درگیری متواری شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند، عنوان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته، متهم که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه بادی کشف شد، گفت: متهم علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
برادر کشی با تفنگ بادی / ماجرای نزاع خونین به علت اختلاف خانوادگی 2