شنبه 7 مهر 1403

برترین‌های همدان در مهرواره نیایش معرفی شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برترین‌های همدان در مهرواره نیایش معرفی شدند

همدان - ایرنا - مهرواره نیایش پس از داوری آثار رسیده به این رویداد 12 نفر از مربیان و اعضای کانون پرورش فکری همدان را برگزیده و 6 نفر را شایسته تقدیر معرفی کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ششمین مهرواره کشوری نیایش با هدف پرورش حس دینی و ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

این رویداد هنری پس از بررسی آثار رسیده، 12 نفر از مربیان و اعضای کانون استان همدان را برگزیده و 6 نفر را قابل تقدیر دانست.

در بخش فرهنگی، مرضیه قاسمی ضابط، زینب واعظی، سیدمهدیه طالبی و مریم‌السادات طالبی در بخش نشریه دیواری فائزه سلیمی‌نیا و حمیرا قره‌خانی در بخش کتاب‌سازی و همچینین فائزه سلیمی‌نیا و زهرا اسمی در بخش تحقیق و پژوهش از مرکز مریانج برگزیده شدند.

در بخش هنری از شهرزاد بیاتی مربی نقاشی، محسن حسینی‌تبار مربی عکاسی، افسانه محمدی مربی سفال و در بخش خوشنویسی نیز ستایش مهاجر عضو مرکز مریانج تقدیر شد.

در بخش ادبی معصومه کریمی برگزیده و مریم کرمی و مهدی طراوتی شایسته تقدیر و محدثه بهرامی و یاسمین شکل‌آبادی در بخش اعضا شایسته تقدیر شناخته شدند.

*س_برچسب‌ها_س*