یک‌شنبه 15 مهر 1403

برخورد یک دستگاه 206 با 4سرنشین با تیر برق

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برخورد یک دستگاه 206 با 4سرنشین با تیر برق

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال)، به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به شدت برخورد کرده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 23:54 دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف به آدرس خیابان داروبخش، مسیر شمال به جنوب، نرسیده به بزرگراه لشکری اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و همکاران ما در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیدند.

مرگ هولناک کارگر جوان هنگام بستن داربست در شهرک غرب

ملکی ادامه داد: در محل حادثه، مشاهده شد که یک دستگاه خودرو پژو 206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال)، به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به شدت برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: این برخورد باعث شکستن تیر برق و افتادن آن به حالت تقریباً روی دیوار ملک مجاور شده بود و خودرو پژو 206 به شدت متلاشی شده بود.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو آقا که داخل خودرو بودند، موفق به خروج از خودرو شدند. ظاهراً یکی از آن‌ها به بیرون پرت شده بود و دیگری نیز خارج شده بود. هرچند یکی از آن‌ها دچار مصدومیت شدیدتری شده بود و وضعیت دیگری بهتر بود. دو خانم نیز در داخل خودرو بودند؛ یکی در صندلی جلو و دیگری در قسمت عقب که محبوس شده بودند.

ملکی گفت: عملیات آتش‌نشانی آغاز و با برش قطعات خودرو، هر دو خانم توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج شدند. متأسفانه مشخص شد که یکی از این خانم‌ها جان خود را از دست داده و نفر دیگر دچار مصدومیت شده بود که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در نهایت، در این حادثه یک خانم جوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند. عملیات تا ساعت 54 دقیقه بامداد ادامه داشت و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.