یک‌شنبه 1 مهر 1403

برخی معلولان پشت نوبت دریافت وسایل کمک توانبخشی / چشم امید به «بیمه تکمیلی»

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برخی معلولان پشت نوبت دریافت وسایل کمک توانبخشی / چشم امید به «بیمه تکمیلی»

نوپرست از ابلاغ 70 درصدی اعتبارات خدمات وسایل توانبخشی در 9 ماهه ابتدای سال به استان‌ها خبر داد و گفت: انتظار می‌رود ابلاغ 100 درصدی توزیع کامل اعتبارات به استان‌ها صورت گیرد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، 20 آذرماه در یادواره 798 شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام علی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: همیشه تا زمانی که دین وجود دارد، دشمن نیز وجود دارد و شهدا همواره ما را به حضور دشمن هوشیار می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن همواره با ترفند‌های مختلف درصدد بود بین شیعه، سنتی، ترک و کرد و فارس اختلاف افکنی کند، اما در برابر این تفرقه افکنی، اقوام و ادیان مختلف در کنار هم با اتحاد و همدلی در برابر دشمن ایستادند.

رادان با بیان اینکه آذربایجان غربی و کردستان، یادآور شهادتها، رشادتها، ایثار و شهامت‌های پیوسته است، افزود: آذربایجان غربی دیار سرافرازی‌ها و سربلندی‌ها است. این منطقه، دیار شهیدان، باکری ها، امینی ها، دیار شهدای انتظامی، بسیجی، سپاهی و جهاد است.

او ادامه داد: منطقه آذربایجان غربی ویژگی‌های خاصی دارد و در این منطقه، شیعه، سنی، کرد و ترک در کنار هم برای جمهوری اسلامی، برای نظام و دین و، ولی امر تا آخرین نفس ایستادگی کردند و کوه‌های سر به فلک کشیده این منطقه و سرما و طبیعت خشن آن در برابر عزم و اراده رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آوردند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جنایاتی که ضد انقلاب آن زمان انجام داد، 4 دهه بعد در داعشی‌ها دیدیم و رزمندگان اسلام با مجاهدت‌های خود این داعشی‌ها را به زباله دان تاریخ انداختند.

سردار رادان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش شدنی نیست، اظهار کرد: سر‌هایی که از رزمندگان بریده شده از یاد‌ها نخواهد رفت، جنایت‌هایی که به قرآن و دین شد فراموش شدنی نیست.

فرمانده کل انتظامی فراجا با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که خود را برترین قدرت اطلاعاتی معرفی می‌کرد امروز هیبت نظامی گری خود را در برابر زمندگان مظلوم و مقتدر فلسطینی از بین داده است و وحشیگری‌های این رژیم ناشی از بی آبرویی آن است.

وی با بیان اینکه همه در برابر شهدا مسئولیم، ادامه داد: نه گفتن به دشمنان، قرار گرفتن در مسیر و راه شهدا است، اگر روزی احساس کنیم دشمن از ما برتر است از مسیر شهدا خارج شده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی