یک‌شنبه 27 خرداد 1403

برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو!

اتلتیکومادرید در خانه رایو وایه‌کانو با نتیجه پرگل 7-0 به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی هفته سوم لالیگا در خانه رایو وایه‌کانو به میدان رفت و با نتیجه پرگل 7-0 به برتری رسید.

ویدئو: 309314

در این دیدار اتلتیکو خیلی زود قدرت خود را بر حریف دیکته کرد و نگذاشت که وایه‌کانو مقابل تماشاگرانش خودی نشان بدهد.

در دقیقه 2 این بازی آنتوان گریزمان اولین گلزن بازی شد. او روی ارسال رودریگو دی پائول موفق شد بدون دخالت بازیکن حریف با شوت سرضرب دروازه حریف را باز کند.

این گل میزبان را شوکه کرد و به اتلتیکو کمک کرد تا در ادامه نیمه اول بتواند به دو گل دیگر هم دست پیدا کند. سائول نیگوئز با پاس محکم از گوشه محوطه جریمه فرصت گلزنی برای ممفیس دیپای در دقیقه 15‌را فراهم کرد و او با پای راست در نزدیکی دروازه این توپ را به گل تبدیل کرد.

آخرین گلزن اتلتیکو در نیمه اول ناهوئل مولینا بود. دی پائول با پاس بلند به پشت مدافعان وایه‌کانو این بازیکن را صاحب موقعیت کرد و او با فرار به سمت محوطه جریمه موفق شد توپ را از کنار دستان دروازه‌بان که برای دفت توپ جلوتر آمده بود، رد کند و سومین گل این بازی را به ثمر برساند.

اتلتیکو که نیمه اول با برتری به رختکن رفته بود در نیمه دوم 4 گل دیگر به ثمر رساند تا شکست سنگینی را به حریف متحمل کند. آن‌ها برای گلزنی در نیمه دوم فرصت زیادی را سپری کردند اما بالاخره با توجه به اینکه جریان بازی را در اختیار داشتند در دقیقه 72 به هدفشان دست پیدا کردند.

پاس کوتاه گریزمان در میانه میدان با پاس تک ضرب نیگوئز به پشت مدافعان ارسال شد تا آلوارو موراتا را در موقعیت تک به تک قرار بدهد. او به راحتی توپ را با ضربه محکم به تور دروازه چسباند و اولین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

در این بازی یک طرفه اشتباه استوله دیمیتریفسکی موجب گلزنی آنخل کورآ شد. این دروازه بان سعی داشت توپ را دور کند که آن را به بازیکن اتلتیکو پاس داد و با توجه به فاصله‌ای که از دروازه داشت، نتوانست ضربه چیپ این بازیکن را در دقیقه 79 مهار کند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در این بازی حملات روی دروازه حریف را تا جایی ادامه دادند که دو گل دیگر هم به ثمر برسانند. گل ششم اتلتیکو خیلی راحت به ثمر رسید. در دقیقه 83 موراتا روی پاس کوره آ از حوالی میانه میدان تا محوطه جریمه حریف دوید و ضربه زمینی تقریبا آرامی را به سمت دروازه زد که دروازه‌بان نتوانست آن را مهار کند و به گوشه پایین دروازه رفت تا به گل تبدیل شود.

موراتا دو دقیقه پس از گلزنی یک پاس گل برای مارکوس یورنته ارسال کرد. او پشت محوطه جریمه به این بازیکن اسپانیایی پاس داد و او با شوت از راه دور زمینی به آخرین گلزن این بازی در دقیقه 86 تبدیل شد.

با وجود اینکه بازی 7 دقیقه وقت اضافه هم داشت اما رایو وایه‌کانو مانند اکثر دقایق این بازی نتوانست خطری جدی روی دروازه حریفش ایجاد کند و در نهایت این شکست سنگین را پذیرفت.

برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 2
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 3
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 4
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 5
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 6
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 7
برد بی‌رحمانه اتلتیکومادرید: 7 گل در خانه وایه‌کانو! 8