یک‌شنبه 8 مهر 1403

بررسی تحولات قفقاز و افغانستان در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با شمخانی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بررسی تحولات قفقاز و افغانستان در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با شمخانی

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 20 مهر) این کمیسیون با امیردریابان علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی اظهار داشت: در این جلسه در خصوص آخرین تحولات قفقاز و افغانستان بررسی شد و نمایندگان عضو، نظرات خود را در خصوص شرایط مختلف منطقه و افزایش همگرایی میان مجلس و شورا مطرح کردند.

وی افزود: از آنجایی که دبیر شورایعالی امنیت ملی اهل تعامل و به دنبال توسعه مناسبات قوه مقننه با شورا هستند، امیدواریم بر اساس اقتضائات روز، این نشست‌ها نیز تداوم داشته باشد و امیدواریم نتیجه این جلسه ارتباطی روان‌تر و مستمرتر میان شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تص2ریح کرد: اعضای این کمیسیون سوالاتی درباره مسائل تحولات اخیر قفقاز و افغانستان داشتند که دبیر شواریعالی امنیت ملی توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کردند و در این جلسه مفصل و طولانی صحبت‌های مهمی میان اعضای کمیسیون و مسئولین شورای عالی امنیت ملی رد و بدل شد. همچنین مسائل اقتصادی، فرهنگی و تحلیل‌هایی در مورد رویکردهای جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل مختلف منطقه در این جلسه ارائه شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید افغانستان محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس دبیر شورایعالی امنیت ملی قفقاز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است