پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

برف این شهر را سفیدپوش کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
برف این شهر را سفیدپوش کرد

فرماندار خوانسار روز پنجشنبه اظهار داشت: با بارش 37 میلی‌متری برف و باران در شبانه روز گذشته در خوانسار، مقدار بارش‌های سال زراعی جاری در این شهرستان به حدود 300 میلی‌متر رسید و موجب خوشحالی کشاورزان این منطقه شد.

بارش برف بهاری که از روز چهارشنبه و همزمان با تعطیلات عید فطر در خوانسار در شمال غربی اصفهان آغاز شد، این شهرستان را سفیدپوش کرد.

عباسعلی علی خاصی ادامه داد: نیروهای راهداری در شبانه روز گذشته مشغول برف‌روبی و پاکسازی جاده های منتهی به خوانسار بودند و هم اکنون شرایط برای بازدید میهمانان و گردشگران از طبیعت زیبای این شهرستان و استفاده از امکانات تفریحی آن مهیاست.

خبر مرتبط بارش شدید باران در برخی استان‌ها / پیش بینی بارش برف بهاری در کشور

در تهران تا جمعه با فعالیت سامانه بارشی دیگر آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان مورد انتظار است.

فرماندار خوانسار، میزان بارش برف و باران در سال زراعی جاری در این شهرستان را به نسبت مطلوب اعلام کرد.

پیش از این اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر متناوب امواج ناپایدار در روزهای آخر هفته جاری خبر داد و مخاطره وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع طوفان لحظه‌ای در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش دید برای برخی مناطق استان پیش بینی شد.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی اصفهان، این شرایط پنجشنبه نیز در همه مناطق استان به‌ویژه آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، لنجان، فریدونشهر، کاشان، کوهپایه، شهرضا، ورزنه، نطنز، گلپایگان، مهاباد، مورچه خورت و نایین استمرار خواهد داشت.

هواشناسی استان اصفهان درباره احتمال وارد شدن آسیب به زمین های کشاورزی، سقوط سازه های شهری و روستایی و درختان فرسوده، اختلال در مسیر تردد جاده های اصلی استان به‌ویژه در بعد از ظهر و شب و کاهش دید به دنبال تشدید گرد و خاک هشدار داده است.

خوانسار در 180 کیلومتری شمال غربی اصفهان است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

برف این شهر را سفیدپوش کرد 2