چهارشنبه 18 مهر 1403

برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است / درخشش پزشکان زن در رزمایش جهاد امید آفرینی کرج

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است / درخشش پزشکان زن در رزمایش جهاد امید آفرینی کرج

احسان افتخاری گفت: تیم پزشکی سراج شامل 20 نیروی متخصص مرد و 20 پزشک زن می باشد که در حال خدمت رسانی به مردم در رزمایش جهادامید آفرینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان افتخاری مسئول گروه جهادی سراج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رزمایش جهاد امیدآفرینی بر طبق فرمایش رهبری که بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، در البرز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است، ادامه داد: تیم پزشکی سراج با متخصصین دندانپزشکی، روانشناسی، واکسیناسیون سیار و پزشک عمومی برای خدمت رسانی به مردم مستضعف و گروه های تحت پوشش ناحیه امام سجاد (ع) در مسجد ولیعصر حصارک پایین کرج مستقر شده است. افتخاری افزود: تیم پزشکی شامل 20 نیروی متخصص مرد و 20 پزشک زن می باشد که در حال خدمت رسانی به مردم در رزمایش جهادامید آفرینی است. این مسئول تصریح کرد: رزمایش جهادامید آفرینی به مدت 10 روز در سراسر استان در حال برگزاری است و تیم تخصصی ما به عنوان کادر درمان در این رزمایش برای خدمت به مردم مستقر حاضر شده است. وی ادامه داد: خدمات ما از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا ساعت 15 عصر ادامه دارد و تمامی خدمات پزشکی به صورت کاملا رایگان و جهادی انجام می شود. افتخاری بیان کرد: مراجعه کنندگانی که برای درمان احتیاج به خدمات پزشکی تخصصی دارند، توسط ما به بیمارستان ارجاع داده می شوند و با هزینه بسیار ناچیز تحت درمان تخصصی قرار می گیرند. این مسئول در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر یونیک تخصصی دندانپزشکی ما در مسجد مستقر است و کارهای سطحی از قبیل جرم گیری و پرکردن دندان را انجام می دهد اما مراجعه کنندگان برای عصب کشی و جراحی دندان به کلینک دندان پزشکی ارجاع داده می شوند تا با هزینه های بسیار کم و رایگان درمان آنها انجام شود. انتهای پیام /