سه‌شنبه 10 مهر 1403

برنامه جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست‌جمهوری تشریح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برنامه جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست‌جمهوری تشریح شد

تهران - ایرنا - معاون امور تشکیلات و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور، دایره نیروهای انقلابی و ارزشی را منحصر به شورای ائتلاف ندانست و درباره برنامه این تشکل برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: تلاش می‌کنیم با تمامی جریان‌های سیاسی و گروه‌های ارزشی و انقلابی به وحدت و وفاق حداکثری برسیم.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، در پاسخ به این سوال که جامعه روحانیت مبارز در انتخابات 28 خردادماه 1400 ریاست جمهوری چه برنامه‌ای خواهد داشت به تشریح راهبرد جامعه روحانیت مبارز پرداخت.

معاون امور تشکیلات و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور به برگزاری جلسات کمیته سیاسی این تشکل اصولگرا اشاره کرد و افزود: در کمیته سیاسی بحث انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 مطرح شده و راهبرد پیشنهادی کمیته سیاسی، در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نیز به تصویب رسیده است. بر اساس راهبرد مصوب، جامعه روحانیت مبارز بنا به وظیفه ذاتی، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حضوری فعال خواهد داشت و تلاش می‌کنیم با تمامی جریان‌های سیاسی و گروه‌های ارزشی و انقلابی به وحدت و وفاق حداکثری برسیم.

موسی‌پور در ادامه در مورد رابطه جامعه روحانیت مبارز با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: شورای ائتلاف از ظرفیت‌های قابل توجه جریان انقلابی و ولایی است که در انتخابات مجلس سال گذشته کارنامه موفق و البته قابل نقدی داشت اما دایره نیروهای انقلابی و ارزشی منحصر به شورای ائتلاف نیست و اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400، از ابعاد داخلی و خارجی به گونه‌ای است که اقتضا می‌کند همه اجزاء و اضلاع و همه گروه‌ها و نیروهایی که در چارچوب گفتمان ارزشی و ولایی تعریف می‌شوند بر اساس یک خرد جمعی، به یک تفاهم مشترک دست یابند.

وی تاکید کرد: جامعه روحانیت رایزنی و مشورت با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از جمله شورای ائتلاف را آغاز کرده و بسیار امیدوار هستیم که در این مسیر به یک اتفاق نظر و اجماع دست پیدا کنیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*