پنج‌شنبه 19 مهر 1403

برنامه ریزی برای صدور 60 مجوز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برنامه ریزی برای صدور 60 مجوز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده قرار است در سال جاری بیش از 60 مجوز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این زنجان صادر شود.

امیر ارجمند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان حداقل سه برابر مجوزهای صادر شده در سال گذشته است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری زنجان رو به رشد است، افزود: سال گذشته با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، افزایش رو به رشد میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری را داشتیم و با توجه به نام گذاری سال جاری به جهش تولید نیز سیاست‌ها و راهبردهای سال گذشته را با محوریت جهش تولید در پیش گرفته و تمام ظرفیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه‌های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

ارجمند اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانده و مسیر سرمایه‌گذاری ها را هموارتر کنیم.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان در سال گذشته بیش از 88 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پرداخت شد که به طور عمده در قالب پروژه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های بین راهی، مجموعه های رفاهی، تفریحی و اقامتگاه های گردشگری و هتل ها بود.

*س_برچسب‌ها_س*