یک‌شنبه 13 خرداد 1403

برنی سندرز

برنی سندرز

خبرگزاری تسنیم

با وجود وعده بایدن مبنی بر ممنوعیت حفاری چاه نفت در خلیج مکزیک و آلاسکا, به تازگی مجوز حفاری چاه‌های نفت در 11 حوزه نفتی در این مناطق صادر شده است.

وب‌گاه الف

سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای به وزیر بازرگانی این کشور خواستار طراحی یک استراتژی جامع برای تعیین یک استاندارد شارژ مشترک شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این که آیا جو بایدن در سال آینده به دنبال انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهوری ایالات متحده خواهد بود یا خیر، یکی از موضوعات مورد بحث در داخل و خارج از آمریکا است.

خبرگزاری دانا

فعالان حقوق بشری می‌گویند حمایت‌های مالی غیرمشروط آمریکا از رژیم صهیونیستی یکی از دلایل احساس مصونیت این رژیم برای ارتکاب هر گونه جنایتی نظیر قتل خبرنگار الجزیره و حمله به مراسم تشییع جنازه او است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها درحالی برای دومین بار از زمان تنفس در گفت وگوهای وین به تهران سفر خواهد کرد که انتظار می‌رود با ارائه پیشنهادهای منطقی و تامین‌کننده خواسته های مشروع ایران، به دیدار مقام های عالی کشور برود.

خبرگزاری مهر

دیگر نمی‌شد انکار کرد که نقطه عطفی فرارسیده بود. آیا بالاخره شاهد مرگ سنتی بودیم که از دهه 1980 بر خط ومشیه‌ای اقتصادی سایه افکنده بود؟ آیا ناقوس مرگ نئولیبرالیسم به صدا درآمده بود؟

خبرگزاری تسنیم

سیاستمداران آمریکایی با انتقاد از انحصارگرایی و سانسور گسترده شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات معتقدند این شرکت ها باید با قوانین محدود شوند.

وب‌گاه تابناک

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متأسفانه ما در انتخابات اخیر به قول کارشناسان هواشناسی، رکورد کمینه را زدیم

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متأسفانه ما در انتخابات اخیر به قول کارشناسان هواشناسی، رکورد کمینه را زدیم

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت‌وگوی ما با محمدرضا باهنر، سیاستمدار و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از بررسی ضرورت‌های گام دوم انقلاب و نگاهی به کنش فعالان سیاسی در چهار دهه گذشته به سمت محوری‌ترین پیشنهاد نایب رئیس اسبق مجلس کشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل روسیه گفت: نیاز اروپا به گاز ایران، اهرمی قوی برای جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای است و می تواند در میز مذاکره به نفع ایران تمام شود و به برداشته شدن سریع‌تر تحریم‌ها منجر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشت مفصلی به قلم احمد ترابی، موانع قانونی مقابل برجام در نظام حقوقی امریکا را معرفی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اوضاع برای دموکرات‌ها در کاخ سفید از دید بسیاری از تحلیلگران برای ورود به انتخابات میان‌دوره‌ای و در نهایت رقابت‌های 2024 چندان بر وفق مراد نیست. در سوی مقابل، جمهوریخواهان هم دچار انشقاقی بی‌سابقه‌اند که عامل اصلی آن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به دنبال آن است که مک‌دونالد را به پذیرش ارزهای دیجیتال تشویق کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرگ ملک سلمان ممکن است محمد بن سلمان را در رسیدن به سلطنت با مشکلاتی روبه رو کند.