یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برنی سندرز

برنی سندرز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعات ارائه شده توسط یک افشاگر این نگرانی را ایجاد می‌کند که گفته می‌شود جو بایدن - به عنوان معاون رئیس جمهور وقت آمریکا - در یک طرح رشوه با یک تبعه خارجی شرکت داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن میزبان یک گردهمایی و دورهمی با برخی مسلمانان آمریکا در کاخ سفید بود. در اول مراسم مجری به تلاوت قرآن پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیدن چهره سیاستمداران و انسان‌های مشهور در مکان‌ها و وضعیت‌های باورنکردنی با استفاده از هوش مصنوعی هنوز پرطرفدار و حاشیه‌ساز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت بیش از یک هفته از اعلام رسمی نامزدی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، اظهارنظرها درباره رقابت رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات 2024 ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برنی سندرز سناتور شناخته شده آمریکایی معتقد است که احتمال پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با اختلاف زیاد از دیگر رقبایش وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترامپ گفت: هیچکس در تاریخ سیاست آمریکا به قدر جو بایدن حقه باز یا متقلب نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سیاسی نوشت: ران دسنتیس فرماندار فلوریدا قرار است رقیب دونالد ترامپ در انتخابات درون‌حزبی حزب جمهوریخواه آمریکا برای نامزدی رسمی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن که صلاحیت او به دلیل بالا بودن سنش با اما و اگر هایی مواجه شده گفت، قبل از آنکه تصمیم به اعلام نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری بگیرد به صورت جدی راجع به سنش فکر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

من فکر می‌کنم بایدن نامزد دموکرات‌ها خواهد بود و وظیفه من و جنبش مترقی دموکرات این است که مطمئن شویم او پابرچا بایستد و برای طبقه کارگر این کشور بجنگد و هیچ چیز را به راحتی نپذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنی سندرز سناتور سوسیال دموکرات کنگره با اعلام صرف نظر از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، گفت که از انتخاب مجدد جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا حمایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنی سندرز سناتور سوسیال دموکرات کنگره با اعلام صرف نظر از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، گفت که از انتخاب مجدد جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا حمایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از سیاستمداران میشل اوباما را وارث ظاهری حزب دموکرات می دانند. تنها مشکل این است که بانوی اول سابق می گوید نمی خواهد نامزد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده با عربستان در حوزه های محتلف چون عادی سازی رابطه با اسرائیل، مشارکت در فضای سایبری و عملیات امنیت دریایی، سرمایه گذاری در اهداف زیرساختی ریاض و توسعه شبکه های مخابرانی پیشرفته همکاری دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشارکت بالا بازیگری چون چین در منطقه بدین معنا است که ایالات متحده قادر است بر اولویت های امنیتی اش متمرکز شود، گزاره هایی چون دفاع از اوکراین در برابر حمله روسیه و بازدارندگی چین و جلوگیری از حمله این کشور به تایوان. به باور آنها روابط دوستانه تهران و ریاض همچنین بدین معنا است که جنگ هشت ساله عربستان در یمن پایان خواهد یافت؛ رخدادی که یکی از اهداف کلیدی برای دولت بایدن...