یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برنی سندرز

برنی سندرز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین نظرسنجی نشریه نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور، نسبت به جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی، از شانس پیروزی بیشتری برخوردار است. نیویورک‌تایمز از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی این سوال را پرسیده که «اگر انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 همین امروز برگزار شود و رقابت اصلی بین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر شنبه 23 مهر 1400 معاون امور مجلس رئیس جمهور اعلام کرد، ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین و بن‌سلمان امیدوارند که تورم ناشی از افزایش قیمت انرژی را تشدید کنند تا در انتخابات ماه آینده آمریکا به جمهوری‌خواهان تحت رهبری ترامپ برای در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان امیدوارند که تورم فزاینده به واسطه افزایش بهای انرژی که از زمان حمله روسیه ایجاد شد، به جمهوری خواهان تحت رهبری دونالد ترامپ کمک کند تا کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات ماه آینده را در دست بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنی سندرز سناتور مستقل آمریکایی، اقدام دولت عربستان سعودی در عدم همکاری برای افزایش تولید و عرضه نفت به بازار جهانی را محکوم کرده و خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور و توقف فروش سلاح آمریکا به سعودی ها شد.

وب‌گاه عصر ایران

سناتور ارشد دموکرات "دیک دوربین" خواستار پایان اتحاد واشنگتن و ریاض و باز کردن جنبه های مسکوت پرونده حملات 11 سپتامبر درباره نقش دولت عربستان سعودی در انجام این حملات تروریستی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیامی توئیتری نوشته است که اگر قرار باشد عربستان، از بدترین ناقضان حقوق بشر در جهان به همراه روسیه، بهای بنزین را در ایالات متحده بالا ببرد، می تواند از (ولادیمیر) پوتین (رئیس جمهوری روسیه) برای دفاع از حکومت سعودی کمک بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنی سندرز، سناتور آمریکایی خواستار خروج سربازان این کشور از عربستان سعودی و توقف فروش سلاح به آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر روز نشانه‌های بیشتری از تصمیم هیلاری کلینتون برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی به عنوان یک نامزد میانه رو مشاهده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از دو سال پس از پایان کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری از سوی دموکرات ها، برنی سندرز هنوز هم می تواند جمعیت زیادی را تهییج کند تا به‌طور گسترده مورد تشویق قرار گیرد و از مردم و رای دهندگان بخواهد علیه نابرابری درآمد و ثروت بسیج شوند. در پونتیاک، میشیگان - شهری در شمال دیترویت - روز جمعه، سندرز بعد جدیدی از خود نشان داد تا فراتر از خشم معمولش درباره هزینه‌های بهداشتی و شکاف رو به رشد...

خبرگزاری تسنیم

با وجود وعده بایدن مبنی بر ممنوعیت حفاری چاه نفت در خلیج مکزیک و آلاسکا, به تازگی مجوز حفاری چاه‌های نفت در 11 حوزه نفتی در این مناطق صادر شده است.

وب‌گاه الف

سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای به وزیر بازرگانی این کشور خواستار طراحی یک استراتژی جامع برای تعیین یک استاندارد شارژ مشترک شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این که آیا جو بایدن در سال آینده به دنبال انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهوری ایالات متحده خواهد بود یا خیر، یکی از موضوعات مورد بحث در داخل و خارج از آمریکا است.

خبرگزاری دانا

فعالان حقوق بشری می‌گویند حمایت‌های مالی غیرمشروط آمریکا از رژیم صهیونیستی یکی از دلایل احساس مصونیت این رژیم برای ارتکاب هر گونه جنایتی نظیر قتل خبرنگار الجزیره و حمله به مراسم تشییع جنازه او است.